Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg føler aldri jeg får nok søvn . I natt har jeg endelig sovet hele natta uten og våkne , men ungene har sovet hos foreldrene mine så det hjelper det.
Men jeg har jo drømt noe veldig he he
Ja samme her.. Kan sove to tre timer midt på dagen og har null problem med å sovne igjen til kvelden.. Er allikevell alvorlig sliten hele tiden Men det krever mye energi å lage et helt nytt menneske ;-)
Varierer litt med meg hvor trøtt jeg er. HELDIGVIS! kan ha en dag innimellom der jeg er ok uthvilt. Men energinivået er på nullminus. Orker ikke tanken på å gå utenfor huset, og nesten hater venner som vil møtes om dagen. Og Gud forby om de vil komme hit (kan jo ikke akkurat kaste dem ut av huset når jeg er lei heller )
Rar følelse dette! Jeg er jo egentlig supersosial og har problemer med å være alene en hel dag
Det er varierende for min del også, heldigvis! Noen dager er jeg greit nok uthvilt, mens andre dager er jeg bånnskrapet for energi. Jeg kan sove og sove, uten å bli ikke bedre.
Er trøtt her og, men jeg kan "ta meg sammen", hvis jeg har vakt klarer jeg fx å jobbe natt, men hvis jeg får lov til å være inaktiv, da slokner jeg, hehe
Ikke noe annet enn jetlag nå.
Jeg var helt ekstremt trøtt fra uke 5 til 9.
Er nå 9+2 og føler det har gitt seg...er alikevell slitsomt med denne jetlagen!