Flere som er ubeskrivelig trøtte ?

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
Jeg føler aldri jeg får nok søvn . I natt har jeg endelig sovet hele natta uten og våkne , men ungene har sovet hos foreldrene mine så det hjelper det.
Men jeg har jo drømt noe veldig he he :)

Ja samme her.. Kan sove to tre timer midt på dagen og har null problem med å sovne igjen til kvelden.. Er allikevell alvorlig sliten hele tiden :p Men det krever mye energi å lage et helt nytt menneske ;-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Konstant trøtt... Og hjelper ikke at Herman holdt det gående i 1,5 time i natt...

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Super trøtt her også!! Kunne sovet hele dagen. Gjesper så kjeven går ut av ledd ;) håper det gir seg etter uke 12.

åja! kjempe trøtt om dagen. kommet de siste dagene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jepp, sliter med å holde meg våken.
Godt jeg har 3 ukers ferie nå:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Varierer litt med meg hvor trøtt jeg er. HELDIGVIS! kan ha en dag innimellom der jeg er ok uthvilt. Men energinivået er på nullminus. Orker ikke tanken på å gå utenfor huset, og nesten hater venner som vil møtes om dagen. Og Gud forby om de vil komme hit (kan jo ikke akkurat kaste dem ut av huset når jeg er lei heller :p)

Rar følelse dette! Jeg er jo egentlig supersosial og har problemer med å være alene en hel dag :p

Trøtt ja, men ikke så trøtt som sist. Men da sov jeg nesten døgnet rundt i 3 uker da.

Trøtt er jeg og, men aller mest sliten, type føles ut som jeg har løpt en mil etter hver lille anstrengelse...

Er også veldig trøtt for tiden! Har ferie og sover omtrent 12 timer hver natt men er allikevel helt gåen når kvelden kommer :-/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Sover mer eller mindre hele tiden, sovner sittende hvis jeg setter meg ned :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er varierende for min del også, heldigvis! Noen dager er jeg greit nok uthvilt, mens andre dager er jeg bånnskrapet for energi. Jeg kan sove og sove, uten å bli ikke bedre.

Apper <3

Er trøtt her og, men jeg kan "ta meg sammen", hvis jeg har vakt klarer jeg fx å jobbe natt, men hvis jeg får lov til å være inaktiv, da slokner jeg, hehe :)

Ikke noe annet enn jetlag nå.
Jeg var helt ekstremt trøtt fra uke 5 til 9.
Er nå 9+2 og føler det har gitt seg...er alikevell slitsomt med denne jetlagen!

Samme her, lyst å sove eller hvile hele tiden. Noe som er helt umulig med en 1 åring i hus. lengter ofte bare til kl blir syv og småen skal legges ;-)

Trøtt hele tiden..snille mannen min tok med seg dattera vår i dag slik jeg kunne sove en time på sofaen;)
Håper på at det bedrer seg..

Back
Topp