Flere som er trøtte?

Lillemor.89

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Er så himla trøtt! Sover lett 11-12 timers netter i tillegg til en hvil på 2-3 timer hvis jeg har mulighet. Trodde dette kom til å gi seg etterhvert jeg.... Lurer av og til på om jeg er så trøtt fordi jeg sover så mye.. Andre med erfaring?

Jeg sov så mye tidligere.. Var trøtt 24/7, fikk aldri nok søvn følte jeg. Nå de siste par ukene har det blitt litt bedre, og jeg klarer meg med 9-10 timer søvn om natten... (det til og med er jo mye egentlig). Men jeg er ikke trøtt på dagtid :) Får håpe det går over etterhvert hos deg også:) Sist jeg gikk gravid trengte jeg 9-10 timer søvn hver natt... Ellers så kan det jo være greit å ta blodprøve hos legen, for å sjekke at man ikke har jernmangel eller noe sånt :)

Er 13+4 idag,fortsatt dødstrøtt.sover stort sett hele dagen(og natta)da jeg ikke er på jobb.. Skal til legen på skjekk om en uke,men sist gang så alt fint ut med tanke på jern og sånt..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er trøtt, men ikke så trøtt at jeg må sove på dagtid.
Kan ikke sove mer enn 8-9 timer på natten...gjør jeg det er jeg ennå mer kvalm på dagtid. (merkelige greier)
Og jeg har i tillegg lave jernlager...
Men er sykemeldt da, så jeg GJØR jo ikke stort!

Stuptrøtt til tider, men jevnt over ganske trøtt, ja. Får som regel 9-11 timer søvn, og om jeg har mulighet sover jeg gjerne 2 timer på dagtid også. Føler meg som en zombie og er såååå klar for å bli bedre snart!

Jeg er et murmeldyr til vanlig også,men spesielt nå xD sover stort sett ett par timer hjemme de dagene jeg ikke jobber,pluss at jeg sover 12 timer hver natt xD

Sent from my iPhone using BV Forum

Suuuupertrøtt,sånn at det svir i øynene, helt forferdelig :( ligger faktisk i sengen as we speak for å ta meg en hvil... Måtte bare trykke meg litt inn her først :P

Godt å høre at det ikke bare er meg :p Er dere sykemeldt også? Jeg er 50 % sykemeldt, men merker at til og med det blir litt mye jobb innimellom:confused:

Ah sinnsykt trøtt. Og i tillegg har jeg snart hjemmeeksamen!! Spent på hvordan jeg skal klare å holde meg våken, når senga er rett ved!!

30% sykemelding her men begynner å føle det er for lite.. :( men snart bare 3uker til litt juleferie, så forhåpenligvis føler jeg meg mange hakk bedre på nyåret, både i forhold til trøtthet men også kvalme ;)

30% sykemelding her men begynner å føle det er for lite.. :( men snart bare 3uker til litt juleferie, så forhåpenligvis føler jeg meg mange hakk bedre på nyåret, både i forhold til trøtthet men også kvalme ;)

Signerer den! Bare 10 dager til vi reiser til Spania i 2 uker:D:D Håper det hjelper med ro, fred og d-vitaminer!! :D

Jeg er kjempetrøtt. Vil legge meg kl. 20 og sover 10-11 timer. Noen dager er jeg trøtt og sliten på dagen også til tross for at jeg har sover mye om natten. Har dog ikke mulighet til å sove på dagen men er ganske zombie på jobb. Hjernen skrur seg helt av enkelte dager.

Jeg er også ekstremt trøtt for tiden. Har vært det siden uke 6-7. Er 100% sykmeldt da, pga. hyperemesis, så det hjelper veldig! Kan ikke tenke meg at jeg skulle vært på jobb i denne tilstanden. Hadde jeg hatt en kontorjobb, så kunne jeg kanskje klart 50%. Er blitt så rutinert på å spy nå at jeg kunne bare hatt ei bøtte under pulten på kontoret! :sick006

Back
Topp