Flere som er trøtte?

ingiln

Flørter med forumet
Jeg har sovet halvannen time to ganger i dag, og etter det varte det ikke lenge før jeg følte jeg kunne sove noen timer til. Er søvnig nesten konstant! Har dårlig samvittighet for at jeg orker så lite sammen med toåringen vår... Men hun skal få tvillinger i premie :-P

Andre som er veldig søvnige? Sløve? Noen som har erfaring fra tvillingsvangerskap? Jeg er i uke 19.

Trøtt som en gubbesokk. Tok prøve av hemoglobinen forleden og det var ganske lave verdier, så håper litt jern gjør susen. Bare hodet som er trøtt egentlig, føler kroppen min stresser rundt med hodet på slep i bakken:P

Jeg er også trøtt hele tiden, hodet fult av bomull og kroppen full av bly.
Jeg har også en 2 åring som jeg skulle ønske jeg hadde mer overskudd til.

<3 appen <3

Jern var nok ingen dum ide! Jeg tok det før jeg ble kvalm, så nå er det nok på tide å begynne igjen. Skader vel ikke :)

Veldig trøtt denne uken.. Kjedelig på jobb når så mange er på ferie... Holdt på sovne nå nettopp... Må prøve å legge meg tidligere.. Men lettere sagt enn gjort ;)

har en lur midt på dagen hver dag :P ikkje planlagt då men når eg sette meg i sofaen på ettermiddagen så sovne eg, sover 1-2 t. kan ikke noe for det klarer bare ikkje å holde øynene åpne ;)

Back
Topp