Flere som er tappet for energi?

Mini4

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Er så trøtt om dagen, nesten så jeg sovner bare jeg setter meg ned... ZzzZZz.. Flere som har det sånn?
 
Samme her! Orker ingenting. Kjenner på en stor utfordring da jeg er alene med ei på 3,5. Konstant dårlig samvittighet :(
 
Samme her også. Er heldigvis i karantene, hvis ikke måtte jeg nok måtte sykemelde meg. Prøver å gjøre ting her i hjemmet (vi pusser opp) men jeg makter ikke å gjøre noe. Føler meg helt hjelpesløs.
 
Samme her! Orker ingenting. Kjenner på en stor utfordring da jeg er alene med ei på 3,5. Konstant dårlig samvittighet :(
Kjenner igjen den følelsen.. er ikke alene men har lite energi til ungene om dagen :(
 
Samme her også. Er heldigvis i karantene, hvis ikke måtte jeg nok måtte sykemelde meg. Prøver å gjøre ting her i hjemmet (vi pusser opp) men jeg makter ikke å gjøre noe. Føler meg helt hjelpesløs.
Huff det er så slitsomt å være så sliten:yuck: Har tusen ting jeg skulle gjort her også, men det blir med tanken akkurat nå... Håper vi kommer sterkere tilbake om noen uker :smiley-angelic002
 
Jeg er helt utslitt. Jeg har slitt med det i lengre tid, også før graviditeten, men nå er det helt ekstremt! Jeg har i tillegg lavt med d-vitamin så går på det også. Men, jeg ble sykemeldt for to uker nå da jeg faktisk ikke fungerer hverken på jobb eller hjemme.
 
Jeg er helt utslitt. Jeg har slitt med det i lengre tid, også før graviditeten, men nå er det helt ekstremt! Jeg har i tillegg lavt med d-vitamin så går på det også. Men, jeg ble sykemeldt for to uker nå da jeg faktisk ikke fungerer hverken på jobb eller hjemme.
Samme her. Jeg tar også forskjellige vitaminer og mineraler pluss at jeg daglig tar ekstra d-vitaminer 40mg. Så spørs om graviditeten tar på litt.. Håper det blir bedre om noen uker.
 
Huff det er så slitsomt å være så sliten:yuck: Har tusen ting jeg skulle gjort her også, men det blir med tanken akkurat nå... Håper vi kommer sterkere tilbake om noen uker :smiley-angelic002
Ja vi får satse på det blir bedre tider for oss fremover:smiley-angelic003
 
Jepp. Gruer meg allerede til jeg må dusje håret i morgen. Utsatt det lenge nok nå :p
 
Jaa:hungover: føler nesten at jeg våkner trøtt og sliten, klar til å sove igjen:hilarious: gubben har døpt meg om til tornerose:laughing002
 
Oh yes! Var i seng og sovnet før klokken var 21 i går. 2åringen var klar for dagen 5:45 men føltes som jeg ikke hadde sovet noe som helst! Eneste grunnen til jeg er våken nå er fordi jeg sovna mens jeg la 2åringen...som fortsatt var våken når jeg våknet igjen :rolleyes:
 
Jeg er så trøtt, hele tiden. Sover over 8timer om natta og får jeg sjangs så sovner jeg på dagen også. På jobb går det greit så lenge jeg gjør noe men setter jeg meg ned blir øyelokk kjempe tunge. Håper det blir bedre i neste trimester. Bare litt over 4uker igjen...
 
Åhh, når jeg er trøtt og sliten skal det ingenting til for å gråte...og alt blir tusen ganger verre kjennest det ut som... :(
 
Heeeeilt utslitt :arghh: og fikk i går telefon fra koronasentralen om at jeg og ungene er nærkontakt til et bekreftet tilfelle, så da blir det karantene på oss :depressed: var egentlig 50%sjukemeldt pga null energi og nedstemt, så det blir 10 tunge dager nå... Mannen er selvsagt ikke i karantene :banghead:
 
Har et enormt søvnbehov! Sover 9-12 timer i døgnet.

Er heldig og har fleksibel arbeidstid på hjemmekontor. Så jeg deler arbeidsdagen opp litt. Jobber ofte 8-13 og så sover jeg mellom 13-15. Og så jobber jeg igjen fra 15-17, og så sover jeg litt etter middag, våkner og jobber en times tid på kvelden. Blir ikke tid til så mye annet enn å sove, jobbe og spise... Mannen tar alt av husarbeid nå, er så takknemlig for det.
 
Back
Topp