Flere som er sykemeldt?

Lene!

Glad i forumet
Jeg har vært sykemeldt siden starten av desember pga ekstrem kvalme. Regner med å være sykemeldt en periode fremover også.
Hva med dere???

Har vært sykemeldt i en månede nå pga kvalmeemoticon
Men skal tilbake på jobb i helgen Gleder meg

jeg får svangerskapspenger, pga veldig sliten. har fått det siden midten av desember.

Jeg har vært sykmeldt siden romjulen og er det hvertfall ut uken... har ikke hatt sjans til å gjøre stort annet enn å ligge stille- utrolig kjedelig!! Men jeg føler meg litt bedre nå og håper det er i ferd med å gi seg, straks i uke 10.... god bedring til dere 

Jeg har vært sykemeldt siden romjula....med ekstrem kvalme og oppkast :/ Føler meg mye bedre nå heldigvis. Satser på å være tilbake fra februar :)

ble friskmeldt igjen på fredag etter en mnd på sofaen.. hadde første dag på jobb i går..
så når kvalmen var over, hoppet bekkenet inn som en "velkommen" arvtager.... Jeg slet _litt_ med å gå etter 8 timer på jobb får en vel si...

Jeg har vert sykemeldt siden romjulen pga kvalme og brekninger. Fikk ny sykemelding til midten av februar.

Jeg har ikke vært sykemeldt foreløpig, men har tatt denne uka med egenmelding pga blødninger. Håper å være tilbake på jobb mandag.

fikk forlenga sykmeldingen min med en mnd.

jeg har vært sykemeldt siden julehelgen pga mykoplasma pneumoni og ekstrem kvalme/oppkast. har første dag på jobb i morgen, spent på det! men gleder meg til å komme tilbake i hverdagen:)

Jeg er sykemeldt 100 %, og har vært det siden desember.
Var hos legen idag og fikk beskjed om at jeg bør sykemelde meg ut hele svangerskapet.
Har et veldig ustabilt blodsukker og har litt for høy hbA1c, så å stabilisere blodsukkeret er en jobb i seg selv ;/

Jeg har vært sykmeldt siden begynnelsen av desember, og nå ser det ut til at jeg kommer til å søke svangerskapspenger. Har en jobb med mye ståing, gåing og tunge løft, ingen muligheter for tilrettelegging, og legen vil jeg skal ta det mest mulig med ro, så da sier det seg egentlig selv...
Savner jobb og kollegaer, men får vel bare holde meg hjemme og ruge.

Jeg har vært sykmeldt 30% grunnet kvalme, uggen form og slitenhet. Har tatt ut sykmelding i form av to og en halv time kortere arbeidsdager. Skal til legen på mandag og regner med å bli friskmeldt da. Er i mye bedre form, og får tilrettelegging på jobb i form av en time kortere arbeidsdag ved behov, samt tilrettelegging av arbeidsmengde ved behov. :D

Dere som sliter så mye med kvalme. Har dere prøvd akupunktur mot dette?
Det er gratis hos jordmor på din helsestasjon, skal være.
Det hjelper her. Jeg jobber turnus og har jobbet kveldsvakter. Fra mandag, prøver jeg kun å jobbe dagen for å teste ut..
Kun vært sykmeldt 70 % i 3 uker

Var sykemeldt 7 uker før nyttår. Jobber 50 % januar mnd. Tror det var lurt å starte forsiktig etter å ha vert så dårlig så lenge for min del vertfall. Det var godt men hardt å begynne på jobb igjen.

Tror ikke jeg kan jobbe 100 % igjen men skal prøve å strekke meg så langt jeg kan.
I min jobb er det ofte travelt og mye spasering. I tillegg kan vi ha ganske tunge løft og må klatre noen meter i stige hver dag. Litt skummelt men det går bra foreløpigt.

Jeg har passert 12 uker og føler meg bedre.

God bedring til alle !!!

Jeg ble sykemeldt fra første uka i januar.
Har egentlig kun holdt sofaen siden jul.. Bah...
Savner jobb!!

Håper hver uke på at det skal bli bedre, men begynner å innfinne meg i å være sykemeldt i to uker til.

Krysser fingrene for 2.trimester <3

Har vært sykmeldt siden 19.12., jeg har Irritabel Tarm Syndrom og siden jeg ikke kan ta medisinene mine kan jeg ikke være for langt unna en do for øyeblikket   Satser på at det stabiliserer seg snart, men jeg må nok be om en ny sykmelding når jeg skal til legen på mandag... Men må si alle plager er verdt det, kan liksom ikke surve når det er en liten tass som vokser inni meg

Back
Topp