Flere som er sykemeldt pga kvalme?

Mjosefino

Første møte med forumet
Er kvalm omtrent hele tiden. Føler meg super ubrukelig. Var ikke så dårlig med nr. 1.
Flere som er blitt sykemeldt? Hva gjør dere hele dagen? Samboer her leverer i bhg og alt. Får til å vaske klær, lage litt mat. Men kommer meg ikke ut døra. Med mindre jeg må. Helt sjukt.. er så lei av å ikke gjøre noe! ‍

Er 10 uker i dag i følge Preglife app, her inne står det 8-9 uker.

Jeg har vært sykemeldt siden uke 5(!) er i dag uke 8. Pga av kvalme. Var heller ikke dårlig i tidligere svangerskap men denne gangen må jeg virkelig ta meg sammen for å få noe gjort. Ligger for det meste på sofaen og tia går utrolig sakte...

Jeg er også sykemeldt. Hyperemesis. Brekker meg av ALLE lukter, våkner og er kvalm på natt, vekta går nedover, energien er ikke den samme lengre...

Skulle gjerne vært det! Men klarer ikke sykemelde meg da jeg har helt ny stilling :( Er også i uke 10 nå. Kaster opp daglig:(

Jeg har vært sykemeldt to uker. Jeg låg for det meste å sov. Orka ingenting. Sto opp når eldste kom fra skolen og gjor lekser med hun. Thats it. Vaska litt klær på kvelden men ellers har mannen gjort alt her hjemme. Prøver meg på jobb denne uken da jeg er litt bedre.
Jeg orka ikke se på TV pga kvalmen men hørt litt på lydbok.

Huff, håper virkelig dere snart slipper unna verste kvalmen! :(

Skulle gjerne vært det! Men klarer ikke sykemelde meg da jeg har helt ny stilling :( Er også i uke 10 nå. Kaster opp daglig:(

Hadde du i samme jobb sykemeldt deg om du brakk beinet? Hadde du sykemeldt deg om du hadde en sykdom som gjorde at du ikke kunne jobbe? Regner med svaret er ja. Så hvorfor ikke når du er gravid? Ingen takker deg i ettertid! Gå en tur til legen og få sykemelding i morgen du!

Hadde du i samme jobb sykemeldt deg om du brakk beinet? Hadde du sykemeldt deg om du hadde en sykdom som gjorde at du ikke kunne jobbe? Regner med svaret er ja. Så hvorfor ikke når du er gravid? Ingen takker deg i ettertid! Gå en tur til legen og få sykemelding i morgen du!
Var hos legen i dag! Ble sykemeldt ut uken hvertfall så får vi se videre..

Jeg har vært sykemeldt to perioder fra jobben allerede pga kvalme, nå er jeg sykemeldt ut uken, om det ikke er bedre til fredag blir jeg sykemeldt videre. Syns det er veldig ubehagelig å bli sykemeldt sånn pga jeg bare er vikar i 75% stilling ut oktober, og jeg vet at de trenger ansatte på fast grunnlag nå.

Jeg har også sykemeldt i de to tidligere svangerskapene, første i 2mnd og andre var jeg sykemeldt i 7mnd pga kvalme og svangerskapskløe.

Back
Topp