Flere som er sykemeldt pga ekstrem kvalme?

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Da er jeg sengeliggende, kvalm og super dårlig. Hjelper ikke å spy, for man er like kvalm etterpå..

Får kanskje noen min å være normal på, og da tror man at man kan gjøre alt, men så kommer smellen ASAP etterpå.

Jeg trenger motivasjon til å holde ut i forhåpentligvis noen uker til, og ikke hele sv.skapet. Dette er virkelig en forferdelig følelse.. Vil prøve å nyte lille nurket litt også, men er jo fader ikke mulig [emoji20][emoji20][emoji20]

Hei, hadde det sånn med forrige. Det er helt forferdelig, så føler virkelig med deg! [emoji173]️
Kan bare si at det er verdt det til slutt. Hver eneste dag når jeg ser på femåringen min! [emoji846]
Så hold ut! Forhåpentlig gir det seg om noen uker, så du slipper å ha det sånn hele svangerskapet!
God trøsteklem [emoji173]️

Hei, hadde det sånn med forrige. Det er helt forferdelig, så føler virkelig med deg! [emoji173]️
Kan bare si at det er verdt det til slutt. Hver eneste dag når jeg ser på femåringen min! [emoji846]
Så hold ut! Forhåpentlig gir det seg om noen uker, så du slipper å ha det sånn hele svangerskapet!
God trøsteklem [emoji173]️

Tusen takk [emoji173]️

Jeg hadde hyperemessis i hele svangerskapet med begge mine. Denne gangen er jeg stresset fordi jeg ikke er kvalm. Mistet i uke 10 den gangen jeg ikke var kvalm.
Utrolig slitsomt, men kvalme er vanligvis et godt tegn. Hold ut!
Og det er så verdt det når lille kommer [emoji173].

Huff, så utrolig slitsom det må være. :(
Håper du slipper unna kvalmen etterhvert, sånn at du kan få nyte det å være gravid også!

Back
Topp