Flere som er svimle og besvimer?

Sirech

Elsker forumet
Jeg er så uvel og svimmel hele tiden.. Har besvimt flere ganger. Var hos legen i dag, og har litt lavt bt 90/60.. hun ville sende meg på UL grunnet  mulig graviditet utenfor livmoren.. Ble nervøs jeg :/

Er i praksis på sykehuset om dagen, og jeg fungerer jo ikke.. Huff! Flere som kjenner seg igjen?

Uff, så guffent. Å være svimmel er veldig ubehagelig og skummelt. Rart du ikke fikk noe sykmelding...? Hvorfor mistenker legen din graviditet utenfor livmoren?

Klassiske tegn på lavt BT da. Det er jo veldig vanlig, og ikke farlig.. Nå har jeg ikke peiling på symptomene på graviditet utenfor livmor, men vi får håpe at det ikke er det :)
Lykke til kjære du ! Dette går nok så fint :)

Jeg er svimmel jeg også, og trodde det var helt vanlig. Husker jeg var svimmel mye av tiden til jeg var halvveis i svangerskapet med sønnen min. Det er jo litt opp og ned med blodtrykket nå når vi driver å øker blodmengden vår.
Jeg er sykemeldt og ligger mest og slapper av om dagen. Er kvalm, slapp og svimmel.

Tror også det er veldig vanlig å være svimmel når man er gravid. Ikke farlig, men man blir jo litt redd for å svime av i tide og utide :-) Jeg har et par venninner som var plaget med svimmelhet og lavt blodtrykk da de var gravide og hun ene ble delvis sykmeldt fordi hun stadig holdt på å svime av på toget til jobb...

Håper det går over og at alt er bra :-)

Jeg var også kjempe sliten, svimmel og svimet av plutselig en ettermiddag, var det som fikk meg til å ta en test.. Tror det er veldig normalt...

Back
Topp