Flere som er sure på mannen? :O

Moli16

Glad i forumet
Haha,jeg merker jeg er så sur på mannen! Irriterer meg over alt han gjør/sier. Stakkar,han gjør jo egentlig ikke noe feil heller :O Disse hormonene altså :D

Jeg er også mye sur om dagen, prøver å bli litt blidere, hjelper ofte å spise litt for å få opp blodsukkeret :P

Haha, samme her :P blir sur for alt han gjør og ikke gjør, sier og ikke sier, så jeg tror ikke at det er lett å være han for tiden :P syns tom at han lukter rart noen ganger, hehe :D luktesansen min er helt sinnsykt nå ass, kan lukte hva han har spist på lang avstand og klikker fordi det trigger kvalmen. Uff... :/

Ble sur på han her i dag, men det var nok ikke pga hormoner men fordi han klaga så ille:p sist gang syntes han jeg var i mye bedre humør enn før graviditeten:)

Blir sur for det meste her også :P Spesielt for ting han sier eller eventuelt ikke sier.. Trenger mer omsorg enn jeg får :P

Dessverre er jeg nok litt uspiselig om dagen. Takknemlig for at han holder ut <3

Tok det opp med han i dag, at jeg syns han klarte seg bra med alt det urimelige jeg sier, og det svingende humøret mitt. Kjenner at mye han gjør og sier irriterer meg, og jeg fyrer meg opp over små bagateller.. Dumme hormoner altså!

Sur ja! I går var vi på tur med ungene, så begynte det å regne. Stakkars mannen min, det var jo ikke hans feil :p Haha!! :D

Ja hihi :p Ble skikkelig sur når han sa jeg hadde litt dårlig tålmodighet om dagen! Stakkars..

Nei.. Ikke sur på han, var ikke det forrige svangerskap heller. Er vel mer på det at jeg gråter en del for ingenting. Trøtt og lei, men aldri sint på han. Ikke mer enn normalen hvertfall :)

Er egentlig ikke så sur på mannen, men blir veldig fort irritert på andre, kan sitte og kverne over bagateller i evigheter :P Men kan bli ganske irritert på mannen om han ikke gidder å rydde på kjøkkenet eller gå på butikken for meg, for jeg er tidvis altfor kvalm til å orke det selv, og han skjønner tydeligvis ikke åssen det er :P

Nå har jeg vært nikotin fri i en uke + hormoner. Så var kjæresten på sin andre nikotin frie dag i går. Han var altså så sur, vanskelig osv. Jeg bare fikk så nok oppi alt. Så jeg dro å kjøpte snus til han hehe! Det var det eller så ville et mord ha skjedd :p

Back
Topp