Flere som er stuptrøtte??

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Gjesper meg gjennom hele dagen stort sett og fra 17 tiden sliter jeg med å holde øynene oppe.
Nå er klokka 21.03 på fredagskveld og jeg har lagt meg. Haha snakk om.. :p
Men trøster meg med at det kunne vært (og kan fortsatt bli) værre. Kjenner ingen kvalme til nå, men har slitt med kvalme og oppkast i alle svangerskap så frykter det kommer



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Ja. Jeg starter å gjeste rett før 4 på ettermiddagen. Har hendt flere kvelder at jeg har lagt meg til denne tiden.
 
Zzzzzzzzz jepp! Aldri hatt det sånn før! Men det er en helt ok bivirkning, finns verre


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp hender eg tar meg en kvil ilag med frøkna midt på dagen :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Sitter og lurer på om jeg skal legge meg selv... Øya blir bare tyngre og tyngre. Vært sånn en uke nå..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gjesper fra jeg står opp!! Hver dag på jobb skylder jeg på "samboeren snorket" :p og så er jeg så VARM!! Noen andre som er det?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bråvåknet netopp på sofaen så fann heller senga;)Kjempe selskap av meg på kveldene for tiden:pGår nra ellers på dagen, men etter 17 da har jeg problemer
 
Gjesper fra jeg står opp!! Hver dag på jobb skylder jeg på "samboeren snorket" :p og så er jeg så VARM!! Noen andre som er det?


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja!! Holder på å dø til tider :p sitter i vinduet med d åpent.. :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Gjesper fra jeg står opp!! Hver dag på jobb skylder jeg på "samboeren snorket" :p og så er jeg så VARM!! Noen andre som er det?


Sent from my iPhone using BV Forum
Varm ja noe så enormt. Har stort sett verandadøra åpen, og i bilen står ikke lenger varmesystemet på rødt som det alltid har gjort, det står på blå. Og jeg må ta av jakka når jeg sitter i bilen.




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Gjesper fra jeg står opp!! Hver dag på jobb skylder jeg på "samboeren snorket" :p og så er jeg så VARM!! Noen andre som er det?


Sent from my iPhone using BV Forum
På kveldene hakker jeg tenner, men på dagen holder jeg på å krepere av varme. Klarer ikke regulerer temperaturen helt nei :p
 
Så bra det ikke bare er meg som koker over!! Satser på kroppen venner seg til det til sommeren kommer! ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp