Flere som er stup trette her?

Engel

Forelsket i forumet

Skal ha mensen onsdag om ei uke, så er fortidlig å teste nå (kan vel tidligst teste på lørdag/søndag), men er så ubeskrivelig trett, og har bare en følelse av at jeg vet jeg er gravid.

Er det flere her som er ubeskrivelig trette? Sover hele dagen nesten jo, og er bare sliten å trett i kroppen (kjenner igjen litt fra tdiligere) :)

Det var slik sist, og jeg kjenner at jeg er mer trett enn vanlig allerede, men ikke så ekstremt som du beskriver ;)

Har du noe ubehag eller stikkinger i magen? For meg var det det som gjorde at jeg i det heletatt testet ^^

Jeg er mer trøtt enn vanlig, men ikke sånn at jeg trenger å sove hele dagen.
Sist ble jeg sånn skikkelig trøtt litt mer når kvalmen hadde gitt seg.
Har en følelse at det blir sånn denne gangen også..

Nå er jeg bare 4+5 i dag, men er bare bittelitt trøtt.. Sist var jeg stuptrøtt og konstant kvalm, men husker ikke når det begynte.. Håper jeg slipper unna det..

Jeg merket at jeg var gravid før jeg testet. Hadde mye "riving" og stikking i magen. Testet første positive test 4 dager før mensen.
Etter den tid har symptomene strømmet på. Er mye uvel, dårlig matlyst, superømme bryster, svimmel når jeg reiser meg opp, veldig følsom og gråter fort og nå slår trøttheten inn. Ikke at jeg må sove så mye, men kroppen er generelt slapp. Går stort sett tur hver dag, og det gjør godt med frisk luft... :0)

5 uker på vei nå <3

Jeg merket at jeg var trøtt før jeg tok testen. Så hadde misstanke,i og med at jeg var stuptrøtt med førstemann også.

Jeg har først i dag begynt å føle meg unormalt trøtt. Holdt nesten på å sovne på et møte midt på dagen i dag. Har ikke følt noe trøtthet tidligere. Er nå 5+1 :)

Back
Topp