Flere som er stive/ støle i kroppen etter fødselen?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag har det gått 1 uke men jeg har enda vondt her og der i beina og noen ganger ryggen
Om natten da jeg skal reise meg klarer jeg nesten ikke å komme meg opp, føler meg helt låst i bein og hofter... Flere som sliter?

Jeg hadde mye vondt første uka.. I rygg, hofter, armer.. Så hadde jeg vonde etterier. Merker det godt i føttene når jeg har gått en liten trilletur.. Er dessuten veeeeldig følsom for tiden.. Tårene presser på for ingenting..

Eg følte meg så fin de første dagene, men bekkenet har jo bare blitt verre og verre. Pluss korsryggen.
vondt å stå lenge, f eks når lillebror skal byttes på. Og om eg bøyer meg ned får eg strålinger smfea korsryggen og nedover i ene foten når eg reiser meg igjen...
Var på butikken og handlet i går og måtte bruke vogna som støttekontakt..

Jeg hadde mye vondt første uka.. I rygg, hofter, armer.. Så hadde jeg vonde etterier. Merker det godt i føttene når jeg har gått en liten trilletur.. Er dessuten veeeeldig følsom for tiden.. Tårene presser på for ingenting..
Samme her! Sliter fremdeles med bekkenet og..

To skjønne gutter 26.06 <3 <3

I dag har jeg så ille vondt i den ene siden av ryggen så jeg føler nesten at det ene benet mitt er helt lammet... Deilig det.

I dag har jeg så ille vondt i den ene siden av ryggen så jeg føler nesten at det ene benet mitt er helt lammet... Deilig det.
Sånn har jeg det konstant (ryggen altså..), og jeg har ikke fått ungen enda :confused:

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Nå er det kun halebeinet igjen som gjør vondt, men jeg var stiv og støl en stund etter fødselen. Kunne ikke gå så langt, og jeg kunne bare gå ganske sakte. Følte meg litt som en 90-åring...

Ekke så greit! Følte meg helt topp dag 1 men fra dag 2 har det gått nedover med meg. :P
Får håpe det snur!...

Back
Topp