Flere som er slitne?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Flere her som sliter med å være sliten:( ? Her sitter jeg med beina høyt og varmeflaske bak nakken. Vondt i hodet, nakken, knær. Typisk dag. Jobber turnus og sliter med slitenhet, særlig etter dagvaktene da de er mest hektisk. Kveldsvaktene er roligere. Flere som jobber turnus som merker det tærer på?
Jeg jobber meg mot uke 13 og og synes såklart alt er verd det, men håper såklart slitenheten slipper taket i snart.

Ettermiddagen skulle egentlig bli å lage fisk og støvsuging Men det ble fort til at man stupte i stolen i det man kom hjem og spurte samboern om han kunne hente pizza. Pizza had aldri smakt så godt som akkurat i dag *ler* . :)

Jeg er nattevakt, og er helt utslitt... kjenner jeg tåler nettene mye dårligere nå og trenger mer tid på å hente meg inn igjen. På lørdag sov jeg til 19.15 [emoji15][emoji33]

Men jeg biter tenna sammen, bare 2 vakter igjen nå, og de skal jeg klare[emoji4]

Jeg er nattevakt, og er helt utslitt... kjenner jeg tåler nettene mye dårligere nå og trenger mer tid på å hente meg inn igjen. På lørdag sov jeg til 19.15 [emoji15][emoji33]

Men jeg biter tenna sammen, bare 2 vakter igjen nå, og de skal jeg klare[emoji4]

Oi skjønner du var sliten da ja når du sov helt til 19 :( på jobben min er gravide fritatt fra nattevakter,. Tror jeg hadde kollapsa hadde jeg måttet jobbe natt når energien er så lav så nå. Så all ære til deg. Er du langt på vei?

Oi skjønner du var sliten da ja når du sov helt til 19 :( på jobben min er gravide fritatt fra nattevakter,. Tror jeg hadde kollapsa hadde jeg måttet jobbe natt når energien er så lav så nå. Så all ære til deg. Er du langt på vei?

11+6 i dag[emoji4]

Uff, turnus er noe herk nå! Er 11+0 idag, er også helt hinsides sliten - og jeg har til og med ferie! Har bare hatt hund og leilighet å ta hånd om den siste uka, da samboer har vært borte, og selv det har vært tøft :dead:
Jobber turnus i deltidsjobben min, og ukene med sommervikariat i juli og august tok nesten knekken på meg. Ble et par egenmeldingsdager der, gitt. Føler virkelig med deg!!!:love2

Jeg er 10+0 i dag. Kan kjenne meg igjen i det å være trøtt å sliten. Sover store deler av døgnet. Ikke gøy å være så trøtt[emoji849]

Jeg var veldig sliten rundt uke 6 og så dabbet det av i uke 9 og nå er det tilbake, er 11+0 idag. Så håper det går over snart[emoji849]

Slitenheten var verst i uke 5-9. Da var det dager hvor det kjentes ut som om jeg hadde bly i hele kroppen, og jeg var svimmel, skjelven og kvalm av utmattelse - selv uten å ha gjort en dritt. Måtte legge meg ned på badegulvet under morgenstellet for jeg klarte ikke stå oppreist lenge nok til å både pusse tenner og børste håret.

Det har heldigvis kommet seg litt nå, når jeg er 11+1. Men jeg sliter fremdeles på jobb. Jeg har ikke en fysisk jobb, men en jobb som krever mye konsentrasjon og at man er veldig nøye med masse tekniske detaljer... Det går helt rævva, for å si det rett ut, så jeg gleder meg til jeg har fått svar på NIPT-test og kan forklare til sjefen nøyaktig hvorfor både kvaliteten og kvantiteten på arbeidet mitt har stupt. Ikke gøy å føle at man blir sett på som udugelig og lat når man gjør så godt man kan, selv om man er så trøtt at man bare vil gli ned på gulvet under pulten og grine.

Jobber turnus og har mange aftenvakt til dagvakt vakter. Da er jeg ikke menneske lenger. Gikk også sommerturnus hvor jeg fikk nesten kun kveldsvakter noe som hos oss er de travleste vaktene (demensavdeling hvor de vandrer og vil hjem til kvelds). Jobber 75% stilling så har heldigvis fridager å ta meg inn igjen på, hvis ikke hadde jeg nok blitt sykemeldt.

Jeg er førstegangsfødene, og veldig overrasket over hvor sliten jeg er. Veldig uvant å være så trøtt, og ha så lite energi.
Prøver å fortsette med faste treningsdager, men kjenner jeg går helt tom innimellom. Selv om jeg nettopp har spist også.
Det går greit på jobb, sitter på kontor. Men når jeg kommer hjem, er det ikke mye energi til overs.

Back
Topp