flere som er over 9uker på vei?=)

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
hvordan er formen deres? viser magen mye? har dere fortalt det til noen enda? vert på ul?:)

mange spørsmål, men lurer jo jeg da:D

formen min er elendig! spyr og kvalm dagen lang!
magen vises veldig, men mye oppblåst da!
kun fortalt til familie, de nærmeste!
Ul skal bestilles imorgen:D gleder meg:)

Jeg er 9+2 ca. Kvalm og kastet opp siden før uke 6, sykemeldt nå, fordi jeg har gått ned i vekt. Begynner å få igjen litt energi nå heldigvis. Kan ikke si jeg har noe mage, litt oppblåst kanskje.

Bruker gynokologen min i steden for legen så fikk UL i uke 8. Fikk se den lille vakre, så hjerte slå. Det var godt, først da det gikk opp for meg at jeg virkelig var gravid.

Det har gått så mye rykter i forhold til meg og sykemelding (mange som har tippet på at jeg er garvid) så jeg til slutt bare bekreftet det, så det er maaaange som vet. Skulle helst holdt det blandt de nærmeste enda, men sånn ble det ikke...

Akkurat 9 uker idag.... Og har fått en kjempe svær mage så tror ikke d går ann å skjule d så mye lengre?! :) Formen har vært kjempe fin helt til uke 8, da kom kvalmen osv. Synes d er så rart at d kom så seint liksom. Ikke sagt d til noen enda men må nok gjøre d snart (om ikke folk allerede har skjønt d) Navlen på magen er kommen bra ut, syns det er rart og begynner å lure på om d kan være 2 der inne??!! Skal ikke på kontroll før 9.juni. Blir ikke ul før den ordinære. Bestiller du privat og hva koster det?

snupsii skrev:

Akkurat 9 uker idag.... Og har fått en kjempe svær mage så tror ikke d går ann å skjule d så mye lengre?! :) Formen har vært kjempe fin helt til uke 8, da kom kvalmen osv. Synes d er så rart at d kom så seint liksom. Ikke sagt d til noen enda men må nok gjøre d snart (om ikke folk allerede har skjønt d) Navlen på magen er kommen bra ut, syns det er rart og begynner å lure på om d kan være 2 der inne??!! Skal ikke på kontroll før 9.juni. Blir ikke ul før den ordinære. Bestiller du privat og hva koster det?

grattis me ni uker:) jeg er 9+3.. skal egentlig ikke på ul før august jeg da.. men vi klarer ikke vente, så skal bestille privat ja:) før uke 12, for å vite at alt er bra:) koster vel rundt 600-900 kr:)

Jeg er 9 uker idag :-) godt å komme nærmere 12. Har vært kvalm og slitt med bekkenet siden uke 6. Har vært skikkelig oppblåst og hatt mye vondt pga luft. I starten ble jeg nesten bekymret for hvor fort jeg måtte ha mammaklær, men nå har jeg godt ned to kg og har ingen mage. Ubehagelig med olabukse og bilbelte som strammer. Vi var på ul uke 8 pga assistert befruktning og det ga en god følelse. Venner, familie og min jobb har visst at vi var i gang med ass. Befruktning, så de fleste vet det nå. Har vært hos fysio og fått bekkenøvelser på ball og har tro på at alt blir bedre nå fremover. Gleder oss vanvittig!

Ja, jeg er. formen er crappy, kvalm og kjempe trett...
Gleder meg til jeg er sånn ca15-20 uker, regner med kvalmen gir seg da.
Har sagt det til "alle " vi he he.
Klarer ikke å la være!

Back
Topp