Flere som er opptatt av naturens "skatter"?

*trinemor*

Gift med forumet
Her er Amelia veldig glad i å samle på steiner, kvister, kongler og plukke blomster som vi må sette i vann :)

Ligger alltid noe i hylla hennes i barnehagen, i jakkelommene og i bilen :)

Flere som har denne interessen?

Blomster har han vært veldig ivrig på, og noen ganger steiner =)

Høres kjent ut! :)

Ja, hun elsker kongler, vil gjerne male på dem. Og så blomster, da, og på enkelte av dem tar hun bare med seg den gule "knoppen" i midten. Tar gjerne med seg hjem:) Som regel er blomstene en gave til meg, Luna eller pappaen 

Høres kjent ut! :)

Ja, hun elsker kongler, vil gjerne male på dem. Og så blomster, da, og på enkelte av dem tar hun bare med seg den gule "knoppen" i midten. Tar gjerne med seg hjem:) Som regel er blomstene en gave til meg, Luna eller pappaen 

Så søtt. :)

Han liker å plukke blomster, og leker litt med kvister. Han vil egentlig bare at vi skal slå opp i blomsterboken for å finne navnet og se bildet av blomstene, sjelden vi setter de i vann egentlig. Han mister fort interessen, så de bruker ikke å bli med helt hjem med mindre jeg insisterer. (Har blomsterboken i stellevesken fordi jeg er helt blank på hva alle disse markblomstene heter.)

Bra det er flere :)

Interessen er enorm her da, hylla hennes i bhg er full hver dag så det er bare å fylle lommene når vi henter henne

Her om dagen så snakket vi om skogsturen de hadde den dagen, og da sa hun plutselig; "men, jeg har jo ikke plukket noe mamma"!

Back
Topp