Flere som er oppblåst??

Esnica

Flørter med forumet
Jeg er så oppblåst så i går å i dag på jobben har jeg mått ha på meg vide gensere... Ser jo ut nå som når jeg var 3-4 mnd på vei sist...:S Flere som har det sånn??
 
Å ja da..... føler at det synes på meg allerede jeg  ..men det er jo forhåpentligvis  bare innbillning da .....
 
var det i uke 4 og 5.. er ikke nå lenger :)
hender innimellom på kvelden hvis jeg har hatt trage klær, bare
 
Mhm! Går også med litt løse topper på meg, kan ikke gå i noe stramt nå lenger. Med mine to forrige sv.skap kom magen ganske fort, håper at den gjør det denne gangen også, så slipper jeg å se så "slapp" ut :o)
 
Godt det ikke bare er megemoticon  Men er nok som du sier sikker litt innbildning også...  
 
Åh, jeg har vært skikkelig oppblåst egentlig helt siden før positiv test, og det er litt irriterende. Så bruker løse klær om dagen, kan du si.. Men synes på en måte det er litt greit å ha litt symptomer også, for da vet jeg at jeg virkelig er gravid. Så det går egentlig greit :)
 
JAAA!! Veldig oppblåst! Vondt å gå med dongeribukser allerede!!! Kan ikke huske det var sånn sist! Har omtrent like stor mage nå som 4 mnd sist.. Meeen det går seg vel til igjen snart!
 
Jaaaa.... Skikkelig oppblåst.. Ser ut som jeg er 4 mnd på veg allerede! :-P Ubehagelig å ha på seg jeans, så vurderer faktisk å kjøpe meg mammabukser allerede :-s
 
Oh yes:P

Ingen bukser passer er 7+5

Tights er tingen :) 
Fler og se ut som om jeg er 4 mnd på vei.. Gleder meg til jeg er der, så kan ALLE se magen min <3
 
Ja, veldig! Ser ut som da jeg var 20 uker på vei sist. Er litt dvassere denne gangen så det er liksom ingenting som holder magen på plass. Orker ikke å gå rundt og trekke den inn, men burde absolutt det hvis jeg vil unngå at folk skal spekulere.
 


Vonna skrev:
Oh yes:P

Ingen bukser passer er 7+5

Tights er tingen :) 
Fler og se ut som om jeg er 4 mnd på vei.. Gleder meg til jeg er der, så kan ALLE se magen min <3



Nesten 8 uker du da :) men betyr ikke det at du venter en liten februarbaby da?
 
Det gjør det :)

25 feb :)
 
Ser skikkelig oppblåst ut når middagen er spist og kvelden kommer.
Skikkelig ille å se seg i speilet om kvelden, haha.
Heldigvis har kroppen blitt vanlig igjen når morningen kommer.
Fikk nesten ikke mage i forrige svangerskap, så jeg føler at jeg denne gangen kommer jeg til ese ut siden jeg føler så oppblåst allerede!
 
Ja ikke sant!!! Jeg ser iallefall ut som jeg er i uke 12 når jeg har spist nå! Jeg hadde skikkelig gravid mage i fra uke 12 sist... Håper virkelig den ikke vokser så fort som den har startet nå!  Jeg har noen "slankedager", men da virker det bare som luften har fordelt seg litt over alt;)
 
Jeg gikk i singlet på jobb når jeg tok oppvaska i dag. Fikk kommentar fra ei på jobb: "hadde du ikke sagt for en stund siden at du ikke var klar for nr 2, hadde jeg nesten trodd du var gravid" Jeg ble så paff at jeg ikke klarte og svare.... Ganske så frekk syns jeg...=)
 
Å, nei! Mannen min kan tydelig se at jeg er oppblåst ;)
Men det er jeg alltid en god tid før mensen også... 
Varierer litt fra hva jeg spiser og på døgnet...

Helt normalt da mage og tarm-systemet jobber saaaaaktere!
Men kjedelig, siden ingen vet at jeg er gravid, hehe!

Gleder meg til det er mage : )

 
Jeg blir fryktelig oppblåst etter middag, og ellers ser jeg godt at magen min er blitt litt større. Får heldigvis på meg de vanlige buksene mine enda :)
 
Ikke noen ting foreløbig! Sist gang fikk jeg ikke mage før uke 30! Så jeg håper at jeg neste ang får litt tidligere mage ;-)
 
Er oppblåst men ikke sånn at det plager meg. Skal sies at jeg gleder meg til magen begynner å vokse slik at jeg ikke bare ser lubben ut:-)
 
Back
Topp