Flere som er oppblåst?

kakkeline

Gift med forumet
Er kun ni uker på vei men er sååå oppblåst, har bynt å få spm om jeg er gravid, litt tidlig syns jeg...
Er det flere som har det samme problemet? 
Er det noe jeg kan gjøre for å ikke være så oppblåst?

Ja, å noe fryktelig og! Å jeg er bare 7+5.

Slenger meg på den om at hvis noen har noen gode råd, så taes di imot med stooor takk

kakkeline skrev:
Er kun ni uker på vei men er sååå oppblåst, har bynt å få spm om jeg er gravid, litt tidlig syns jeg...
Er det flere som har det samme problemet? 
Er det noe jeg kan gjøre for å ikke være så oppblåst?

Jeg har rett å slett "gravid" mage. Folk ser på magen når vi prater sammen.. Vi har fortalt det til foreldre. Og planlegger si det til søskene våre i løp av uka, siden det er synlig.
Har samme mage hele døgne.. så føler luften er borte.. MEn jeg kan være 4 uker lenger på vei eller ha to i følge legen! Så får krysse fingrene for att jeg er lengre, kan da være over 13 uker!! ;)

Jeg sliter også med veldig oppblåst mage. Har endel mage fra før så tror ikke noen legger merke til noe enda.

dusussa skrev:
Jeg sliter også med veldig oppblåst mage. Har endel mage fra før så tror ikke noen legger merke til noe enda.

Samme her. Satser på at ingen lurer... :D

Føler til tider at jeg er så oppblåst og har så mye luft at jeg kunne holde en Boing 767 i lufta i lang tid!

Jaa, magen står ut konstant. Føler meg såå feit og ekkel..

Håper det snart går over :)

Jepp, her også. Jeg er 7 uker idag. Forrige gang gikk jeg til innkjøp av første gravidbukse omtrent på denne tiden, er visst av de som får mage veldig tidlig....
Men jeg er ikke bare oppblåst, det ER også slitsomt mye luft

Eldorado skrev:
Jaa, magen står ut konstant. Føler meg såå feit og ekkel..

Håper det snart går over :)

Tror ikke det gir seg, gitt

ja veldig oppblåst og luftsmerter her. Men blitt noe bedre den siste uka. ikke fullt så svær mage. 

ja jeg blir veldig oppblåst på ettermiddagen og kvelden siden jeg var rundt 5 uker. Og har hatt mye luftsmerter... Men nå har det begynt å bedre seg litt. Men har skjønt at jeg bør holde meg litt unna brus hehe :p På kvelden har jeg sett ut som når jeg var rundt 5 måneder på vei med førstemann hehe...

godt å høre at jeg ikke er alene om dette.... ble litt bekymret... men da kan jeg slappe litt bedre av :)

Hei,
Jeg er også oppblåst, men det har blitt mye bedre etter at jeg kuttet ned på det jeg har mest lyst på.. Grønnsaker og grovbrød kan føre til oppblåst mage pga mye fiber og ikke minst kullsyre. Synes farris frister veldig når jeg er kvalm, men da får jeg en hard bollemage som er ganske vond. Man bør heller ikke drikke av sugerør og unngå kunstige søtstoffer. Jeg har begynt å drikke Biola hver dag og føler at det hjelper på magen generelt.

Heisann.
Jeg har vært oppblåst i flere uker, nå begynner det og bli mage, synes det er litt i tidligste laget, skulle gjerne holdt det hemmelig en stund til.

Er oppblåst noen kvelder bare, men syns allerede jeg begynner å få en liten mage:( Er antagligvis bare jeg som ser det, eller så tror andre at jeg bare har blitt "feit". Det gjør vondt med de strammeste buksene mine allerede. Husker ikke når jeg skiftet sist, men var mye senerere!

Ugh, buksa strammer skikkelig her, spesielt på ettermiddagen og kvelden!
Tror det er på tide å se seg om etter noen gravidbukser gitt!
Noen som har tips til nettsider?

Har en synlig gravid kul på magen, men er vel noe oppblåst også. Oppblåst 24/7

Ja, det kan jeg også skrive under på. Men er mest oppblåst på ettermiddag/kveld. Så sleit her på lørdag, for var på fest/turnering og hadde en litt tettsittende topp på meg fra morgenen av og tenkte ikke at jeg kom til å ese ut i løpet av kvelden :S Så gikk å holdt inne magen frem til de fleste andre fikk en del innabords :S

Back
Topp