Flere som er mye syke?

lille<3

Blir kjent med forumet
Er det flere som sliter med mye sykdom i svangerskapet? Jeg har fått alt fra oppkast, feber, forkjølelse, halsvondt og øreverk til nå og er bare 6+4. Forrige svangerskap var jeg ikke syk i det hele tatt. Nå skal det sies at vi har en 2 åring fra før som begynte i barnehagen i høst da, så det kommer jo en god del ekstra hjem med han.

Det er nok pågrunn av 2 åringen din som går i bhg. Har aldri vert så mye syk som jeg ble etter barna her begynte i bhg!

Jeg har egentlig klart meg godt første haveåret hans når jeg ikke var gravid, men etter at jeg ble gravid har det eksplodert. Leste et sted har at immunforsvaret senkes i graviditeten slik at kroppen ikke skal støte fra seg fosteret, det i kombinasjon med barnehage barn gjør meg sikker ekstra mottakelig for alt :-)

Blitt skikkelig dårlig nå i helgen, aner ikke om det er gravid dårlig eller influensa dårlig, kjennes ut som frostrier som ved feber, men tror ikke jeg har feber, og utmattelse og kvalme. Men ingen andre i huset eller som jeg kjenner er syke....

Jeg har egentlig klart meg godt første haveåret hans når jeg ikke var gravid, men etter at jeg ble gravid har det eksplodert. Leste et sted har at immunforsvaret senkes i graviditeten slik at kroppen ikke skal støte fra seg fosteret, det i kombinasjon med barnehage barn gjør meg sikker ekstra mottakelig for alt :-)

Dette opplever jeg at stemmer for meg, hvertfall. Er generelt sjelden sjuk, men da jeg var gravid med A (uten barn fra før) hadde jeg noen runder med forkjølelse, og en med omgangssjuke, og jeg hangla lenge. hver gang. Denne gangen har jeg slitt med forkjølelse og hals de siste 3 ukene, pleier aldri å hangle så lenge.

(Han var forøvrig ikke syk første året i bhg, og kun hatt 5 dager borte så langt - så for oss betyr ikke bhg masse sykdom).

Jeg har vært potte tett fra første dag! Har også hatt en del feber! Her er det ingen barn i hus, så jeg har kobla det til graviditeten!

Er det flere som sliter med mye sykdom i svangerskapet? Jeg har fått alt fra oppkast, feber, forkjølelse, halsvondt og øreverk til nå og er bare 6+4. Forrige svangerskap var jeg ikke syk i det hele tatt. Nå skal det sies at vi har en 2 åring fra før som begynte i barnehagen i høst da, så det kommer jo en god del ekstra hjem med han.

Hvis det er noen trøst har jeg aldri vært så mye syk som da jeg gikk gravid m andremann. Han har nesten aldri vært syk, selv med barnehagestart og to vintre!

="Kengumamma<3, post: 20651869, member: 66768"]Hvis det er noen trøst har jeg aldri vært så mye syk som da jeg gikk gravid m andremann. Han har nesten aldri vært syk, selv med barnehagestart og to vintre![/QUOTE]
Da krysser jeg fingrene for at dette er et godt tegn for lilles immunforsvar ;-) Var frisk som en fisk sist og sønnen min har vært mye syk.

Back
Topp