Flere som er mye svimmel??

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Har de to siste kveldene sliti skikkelig med ekstrem svimmelhet... Kan vare over timer.. Flere som har hatt det sånn?? Skal til jordmor i morra så tenker å nevne det da..

Ikke noe svimmel, men har blitt plaget de siste nettene av sikkelig kvalme. Ikke no morro når slike ulike ting dukker opp. 

Jeg er endel svimmel og har vært det tidligere i svangerskapet også. Sist jeg var til UL holdt jeg på å svime av under undersøkelsen... Trodde jeg hadde drukket for lite vann, men legen sa det var helt vanlig siden fosteret presser på, så blodet ikke når hjertet. Hørtes skummelt ut, men betryggende å høre at det er helt normalt. Så er best å ligge på siden og ikke på ryggen. Tidligere har jeg nok vært svimmel pga lavt blodtrykk?

Jeg er endel svimmel og har vært det tidligere i svangerskapet også. Sist jeg var til UL holdt jeg på å svime av under undersøkelsen... Trodde jeg hadde drukket for lite vann, men legen sa det var helt vanlig siden fosteret presser på, så blodet ikke når hjertet. Hørtes skummelt ut, men betryggende å høre at det er helt normalt. Så er best å ligge på siden og ikke på ryggen. Tidligere har jeg nok vært svimmel pga lavt blodtrykk?

Jeg holdt på å svime av her om dagen... ble skikkelig kvalm og svimmel så kom kaldsvetten og så ble jeg ordentlig febervarm rett etterpå. Det var litt skummelt ja!
Fortalte det til jordmor på tirsdag og hun kom fram til at det var pga lavt blodtrykk.
Jeg har hele tiden hatt lavt blodtrykk så hun var ikke overrasket... Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro.

Jeg har sliti med det samme siste uka. Er egentlig skikkelig ekkelt. Men er nok bare blodtrykksfall. Jeg skal kontakte jordmor eller føden hvis det blir verre.

Ikke svimmel, men mye dårlig form på ettermiddag/kveld..

Back
Topp