Flere som er mye øm i magen?

LillePersille0126

Første møte med forumet
Kjenner mye nede i magen av «vondter» men i form av ømhet på en måte. Har hatt masse MA på denne tiden før (uke 14) så er stresset. Særlig etter litt blodspor i utflod/på papiret etter orgasme hinn dagen. Nå føles ikke puppene vonde heller og panikken ruger

Hvordan går det? Jeg kjenner meg ofte støl i magen, og har omtrent ingen symptomer lenger.
18+0 i dag og det er masse liv i magen. Blodspor er veldig vanlig, men vet hvor skummelt det føles❤️

Hvordan går det? Jeg kjenner meg ofte støl i magen, og har omtrent ingen symptomer lenger.
18+0 i dag og det er masse liv i magen. Blodspor er veldig vanlig, men vet hvor skummelt det føles❤️
ingen mer blod og legen fant hjerteslag ❤️❤️ er uke 15 nå og kommet lengre enn de andre gangene når jeg mistet i uke 12 og 14

Når kom de første bevegelsene? Føler jeg kjenner antydning innimellom, men tørr ikke tenke at det er babyen

Når kom de første bevegelsene? Føler jeg kjenner antydning innimellom, men tørr ikke tenke at det er babyen
Jeg har kjent antydning fra rundt uke 12. Men det er nå den siste uken det har blitt mer tydelig. I starten var det bare en sterk følelsen av at noe ålte seg rundt på innsiden av magen, og litt bobler som sprakk. Nå er det tydelig dult og spark flere ganger om dagen. Men dette er også mitt femte barn, lettere å kjenne da.

Back
Topp