Flere som er litt ekstra glad i Skatteetaten i dag?

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Fikk igjen så sommeren skal bli fiiiiin :D

JEPP 

HURRA!! 
Passer godt med litt ekstra når sommeren kommer :)

Baksmell i fjor på 4000 så i år er det hvertfall ikke baksmell, men ikke så alt for mye tilbake heller.
men alt over er bedre enn restskatt :)

Alllllllllllllltid godt med litt ekstra til sommeren

Får ikke til å logge meg inn!!!  BLÆ.....
Fikk igjen 18 000,- i fjor, så tar gjerne en repeat av den altså=)

Nei!!! Kommer ikke inn på siden en gang!! Blææææææ.....

får litt ekstra peng til ferien:):) Kjempe kjekt:D:D me like

Hmrf..
Har prøvd å komme inn siden åtte idag tidlig..
Men satser på noen kroner siden det blir lite feriepenger i år,  hadde 1/2 år ulønna permisjon i fjor.

Får igjen, men ikke noe å rope hurra, for da pengene dekker store utgifter som årsavgiftene på 2 biler! 

jepp! ca 5000, men jeg betaler bevist litt ekstra i skatt,  fin sparebørse dette :) rakk å kikke, før hele altinn streika.. så trygt var det lissom!

jepp! gode sommer penger inn på konto! jeg betaler bevist ekstra i skatt, får så variert lønn, er student og så er det jo en super sparebørse!

rakk akkurat å kikke på altinn før de måtte stenge hele sida! så trygt var det..

jepp! gode sommer penger inn på konto! jeg betaler bevist ekstra i skatt, for å så variert lønn. og så er det jo en super sparebørse!

rakk akkurat å kikke på altinn før de måtte stenge hele sida! så trygt var det..

Vi har bygd hus så hadde MYE byggerenter så her ble det mye tilbake :-) flott det når man trenger ny nr.2 bil og hage!

Back
Topp