Flere som er lei nå?

linitus

Betatt av forumet
Nå er jeg kjempe lei av å vente på at bebin min skal komme.. har en del veninner også som har fått sine bebiser nå.. å når jeg leser hvor mange av juni mammaene som har fått blir jeg skikkelig misunnelig!
Også er det ganske irriterende å lese om alle de som har fått før termin, når ikke min ser ut til å ha lyst til å komme ut[:-]

[:@][:@]Lei?!
Har snart ikke mer tålmodighet igjen, storken har flydd i feil retning og fødestøvet er forvillet seg sammen med pollenstøvet.............
I tillegg holder bekkenet mitt på å løsne fra resten av kroppen.......så.......lei...JA!!!

Min baby kommer nok rundt juletider, GOD JUL!
(selv om jeg har termin på søndag)
[:@][:@]

det er så frustrerende, jeg holder på å fly på veggen jeg [:(]
Jeg har termin neste fredag(30,06), menjeg synes at den kan få lyst til å komme ut litt før det da!!!

ja, spesielt når man har plager i tillegg.
Er helt utslitt etter å ikke ha fått sove på mange netter nå!
Føler jeg er helt i "ørska", og har ikke overskudd til noe.
Trodde ikke bekkenløsningen skulle bli værre nå mot slutten, MEN der tok jeg feil gitt......
Skal bli spennende å høre hva JM sier på torsdag......

Lei er bare førstbokstaven[:@][:'(][:'(][:'(][:o]

Jeg hadde termin i går......
Kan ikke beskrive hvor lei jeg er.....

[:D] ikke for å strø salt i sårene, men nu er det snart min tur.

Er også vældi lei. men har vært til undersøkelse på sykehuset i dag og jeg hadde 3cm åpning - kunne tøyes til 5cm.

Blei strippet og hvis det ikke skjer noe til i morgen tidlig, skal jeg inn på sykehuset igjen i mårra og da skal dæm ta vannet[:o][:o][:o][:o]

Skrekkblandet fryd    Er liksom alvår nu........Er på 10. dag over

Kjempe lei her åsså

Fatter ikke at han ikke vil ut......
Kom nu kjære Trym...
det er mye koseligere her ute *lokke lokke*

Jeg er driiiiiit leeeeeei,er 13 dager på overtid.Håper det hender noe i løpet av dagen[;)]

Eg e også d****** lei...
Har ligget med lure-rier i ei uka nu...
Skjønna ikkje at babyen ikkje bare kan komme, alt e jo klart!!!
Virka ikkje som fødestøvet har tenkt seg innom kysten av nordnorge, å storken må ha gått ut i streik....

Er skikkelig lei nå, ja!! Har høyt blodtrykk og eggehvite i urinen og fått beskjed om at jeg må ta det med ro.. I tillegg har jeg disse bekkenløsningssmertene...

Slenger meg gjerne med her i denne gjengen ja er DRITTLEI av å gå og vente. [:(][:(][:(]
Syns det er tøft psykisk å gå på overtid[&:] svinger mellom håp/godt humør og oppgitthet/lei av alt flere ganger for dagen.[&:]

uff..ikveld har jeg bare gått rundt å kjent etter om jeg kanskje har litt vondt noe sted så det kanskje er noe på gang, men jeg kjenner ikke en dritt... bortsett fra bekkene mitt da, men det har jo vært vondt i mange måneder!
Nå er det natta...

Er litt lei jeg også, ikke av å være gravid, men av all den forferdelige halsbrannen, bekkenet og de nettene jeg sover fryktelig dårlig. Ellers så kunne jeg gått i lang tid yil med den magen.

Bare innom igjen for å si at jeg er; tro det eller ei, LEI!
[:-][:-][:-][:-][:-][:-]

Lei Lei Lei..........

Er så sur og lei nå... vil ha ut denne ungen i natt!!!! [:@]
Har ikke det minste lyst til å dra på legetimen jeg har på fredag...[:(][:(][:(]

jeg har ikke noe legetime "enda",
har løpende kontakt med føden.
Legene mente at jeg ikke ville trenge time til overtidskontroll [8|]

Jaja....ser ut som jeg MÅ ha det alikavell.
Lei av å kjenne etter tegn på fødselen nå [:'(]

Sukk....

Back
Topp