Flere som er lei nå?

Spirevipps

Forelsket i forumet
Uke 27 +2.. alt er tungt, jeg blir fort sliten og andpusten, klarer ikke mye fysisk før jeg må hvile. Sover 12 timer i døgnet minst.. Og enda er det 3 mnd igjen!! fatter ikke hvordan det går an... koser meg med spark i magen, men bortsett fra det er graviditet fryktelig slitsomt.. jeg vil trene og ta meg ett glass vin.. sukk. Flere som er lei nå?:meh:

Er også veldig lei.. 10 uker virker så ufattelig lenge, selvom formen er grei om dagen :angelic: Gleder meg også ufattelig mye til ett glass vin, ost og spekeskinke, for å ikke glemme ett nybakt rundstykke med salami på! Ikke minst å møte på den nye verdensborgeren, som jeg drømmer blir født nesten hver natt :hilarious:

Jeg er skikkelig lei.
Lei av alle vondtene og utfordringene i hverdagen.
Som gjør meg litt deprimert.
Tiden har gått fort, men nå di siste ukene har det begynt å gå treigt.
Så lei av all venting, savner virkelig et glass vin, alt av spekeskinke,fårepølse osv! Gleeeeder meg til den lillegutten kommer ut, sånn at hverdagen kan starte skikkelig igjen!! Ogst kroppen blir normal, og at jeg kan begynne å trene igjen! :p

Hei, skal være enig i det med å være drittlei xD
Off, så vondt i heile kroppen. Snart 31uker. Håper det skjer noe snart. Håper jeg føder tidligere denne gangen enn sist xD kunne gått blitt ferdig i uke 36 jeg :-p

Temmelig lei nå, ja.
Lei av å ikke få puste ordentlig, og av hvor tungt det begynner å bli å komme seg opp fra sofaen. For ikke å snakke om hvis jeg mister noe på gulvet mens jeg sitter... :rolleyes:
Savner spekemat og salami sååååå mye.

Jeg ble 40% sykemeldt for en uke siden, så nå har jeg faktisk hatt overskudd til å trene litt igjen. Ikke så avansert, men nok til at jeg har hatt det litt bedre med meg selv. :)

Jepp!!! Dette svangerskapet er så ulikt det med storesøster. Med henne var jeg i jobb, full aktivitet, skrev bachelor og var sosial frem til fødsel. Nå er alt SLIT, og jeg plages med kynnere, bekken, småkvalme, og alt mulig. Måtte kaste inn håndkleet på jobb i dag (er 30% sykmldt), og må nok innom legekontoret å be om litt mer. Dårlig samvittighet på alle kanter, og føler meg helt som en dysfunksjonell blekksprut :bored::p

Lei av å ikke GÅ normalt. Haha. Savner å sove godt, og sove på magen. Savner å se tissekråka mi, om det er lov til å si :happy090
Vil trene som normalt uten å se ut som ei krøkette gammel kråke med dårlig rygg

Skikkelig! :P

Og så kjenner jeg det murrer litt inni meg hver gang noen sier "ikke lenge igjen nå", for det føles uendelig lenge til! :P

Her har jeg vært sykmld siden uke 6 pga elendig form! Men likevel så elsker jeg å gå gravid :Heartred
Koser meg med innkjøp, forberedelser og gleder meg til å møte lille frøkna :) alt tar jo så mye lengre tid pga formen så trenger nok den tiden som er igjen :) og jeg vet at formen blir bra og at Ubehag forsvinner når hun er ute - så jeg kan ikke bruke energi på det nå :)

vet jeg alltid blir lei helt på slutten men har mange uker med kos igjen før jeg kommer dit :)

Første svangerskap var som ein drøm, denne gongen har det vore mykje tyngre. Småen er klar kl.05.30, men det er ikkje eg. Bekkenet har slått seg heilt vrang så no slit eg virkelig med kvardagen, men det må jo berre gå. Gleder meg til søndag når mannen kjem heim frå jobb :) håper på ein frisk og rask baby slik at alt er verdt det ;)

Jeg er bare lei det fysiske i kroppen, visse typer mat og vin savner jeg ikke.
Men er bare så lei av å ha vondt i bekkenet og ryggen.
Sover dårlig for det er vondt å ligge, det er vondt å gå og det er vondt å sitte.
Er i grunn bare det jeg er lei. Av å bevege meg krøklete. Og lei halsbrann når jeg skal legge meg.

Ellers synes jeg det er koselig med masse liv i magen. Tenker på at jeg har med meg barnet mitt overalt :)

Last edited:
Jeg er lei av å være trøtt og sliten og å ikke ha kapasitet til å holde husarbeidet på et akseptabelt nivå hjemme. Jeg har gått overtid med alle mine, og aldri vært utålmodig før. Dette svangerskapet er første gang jeg gleder meg til å være ferdig med å være gravid. Det er også første gangen jeg har følt at jeg ikke klarer å gjøre min andel hjemme.

Meirsom lei her og er uke 28. Har ikke gått opp i vekt men alt er tyngre og jeg er rett og slett en person som ikke trives med å gå gravid. Misforstå meg rett , koslig med spark og bevegelse men vil ha tilbake kontroll over kroppen min. Toppet seg det hele med lekasje fra brystene i går så lei :p
Tror jeg er mer lei av maset rundt alle andre rundt meg enn selve graviditeten snart mai !!:p

Jeg er lei av å være andpusten..! Og så er jeg lei av å stadig få høre at magen min er såååå liten.. (selv om det nok menes som et kompliment...!?)

Jeg er lei av å ha vondt i lysken, og vondt i ryggen og vondt i rumpa. Også er jeg lei av å være sliten, og av å sove dårlig og av å ikke kunne trene fordi alt gjør vondt. I tillegg er jeg lei av kynnere og nedpress og mageknip. Fytti katta, at folk liker å være gravide er vanskelig å forstå akkurat nå. Selvom jeg selvfølgelig er fryktelig takknemlig for at jeg har en kropp som er i stand til å få barn

Huff samme her! 30+1 i dag, kjenner jeg er lei av at alt er tungt og slitsomt, halsbrann, dårlig søvn, ingen energi og har også slitt litt med tunge dager.. Virkelig nedtelling nå og gleeder meg!!

Back
Topp