Flere som er lei kvalme?

Avandra

Blir kjent med forumet
Uke 13+4 nå og håper kvalmen snart skal gi seg, men denne uken har det vært verre enn noensinne. Jeg kaster sjelden opp, bare brekker meg, og er stort sett kvalm konstant. Spesielt når jeg er stresset eller sover dårlig. Derfor er det verre i arbeidsuka enn i helgene, selvom jeg er 50% sykmeldt. Håper kanskje at det at det er ekstra ille nå betyr at det gir seg snart? Lov å håpe ;)

Hvordan går det med dere andre, noen som har blitt bedre av kvalmen, og når gav det seg? (Forrige svangerskap gav det seg rundt uke 15 på meg tror jeg, men husker ikke nøyaktig)

Uke 13+4 nå og håper kvalmen snart skal gi seg, men denne uken har det vært verre enn noensinne. Jeg kaster sjelden opp, bare brekker meg, og er stort sett kvalm konstant. Spesielt når jeg er stresset eller sover dårlig. Derfor er det verre i arbeidsuka enn i helgene, selvom jeg er 50% sykmeldt. Håper kanskje at det at det er ekstra ille nå betyr at det gir seg snart? Lov å håpe ;)

Hvordan går det med dere andre, noen som har blitt bedre av kvalmen, og når gav det seg? (Forrige svangerskap gav det seg rundt uke 15 på meg tror jeg, men husker ikke nøyaktig)

Skjønner hva du mener, og det er lov å være lei :)
Jeg er 12+4 og er fortsatt ikke bedre.. kvalm hele døgnet og kan spy når som helst, og brekker meg av ingenting...
Håpe det går snart over sann jeg får en "normal" hverdag igjen! :)

Husker ikke når det gikk over i forrige svangerskap, men tror det var rundt uke 15.. (men da var det ikke like gale som no).

Jeg føler med deg! Det er helt utmattende når det står på.

Jeg er 16+5 i dag, og har ikke kastet opp på to dager! Hurra! Så jeg håper at dette er en endring som vedvarer.

Er 17+2 og først nå det begynner gi slipp! Har kasta opp veldig mye, men nå er det faktisk gått åtte dager siden sist! Må fortsatt bruke afipran for kvalmen, men matlysten begynner så smått og komme tilbake :)

Er 16 uker i dag, kastet opp siden uke 6-7. Har blitt bedre, men langt fra god. Har spydd annenhver kveld siden helga, så det er bedre enn mange ganger daglig. Men er kvalm store deler av dagen. Håper det gir seg helt snart :)

15 uker i morgen, er bittelitt bedre nå men kvalmen henger fortsatt i. Begynner å bli lei nå ja og håper det roer seg snart!

17 uker i dag og fortsatt som om jeg er 6/7 uker...begynner å lure på om jeg skal ha det sånn til fødselen :(. Jeg krysser alt som kan krysser for at den gir seg snart hos vi alle❤

Kvalmen vedvarer her også - føles som om magen er skikkelig manisk depressiv :p
Kvalmen varierer veldig fra time til time og jeg går bare å håper på at dette snart gir seg så jeg kan leve litt mer "planlagt" jeg også og slipper å finne flere "nødløsninger" i siste liten før felles måltider med den lille familien min <3

Kvalm her også.. 13+1. Og veldig trøtt og sliten. Svimeklar om jeg gjør for mye eller står lenge. Da blir jeg ekstra kvalm :(

Jeg føler med deg! Det er helt utmattende når det står på.

Jeg er 16+5 i dag, og har ikke kastet opp på to dager! Hurra! Så jeg håper at dette er en endring som vedvarer.

Moroa varte i to dager, i dag har jeg vært sengeliggende halve dagen. Helt sår i spiserøret av å kaste opp så ofte.

Back
Topp