Flere som er kvalme?

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Har vært kvalm et par dager før positiv test, men ikke sånn som i dag. Føler meg skikkelig gravid nå. Både kvalm og kjempetrøtt. Selv om det er slitsomt når jeg sitter på jobb, så er det faktisk SÅ godt å kjenne på kroppen at det er en forandring :) :)

Synes jo det er vel tidlig. Noen andre?

Jeg skulle ønske at jeg var sulten. Jeg har mistet matlysten totalt. Helt merkelig, for jeg er SÅ matglad, og kan nesten ikke huske å ikke hatt matlyst noen gang :p

Det er lurt å prøve å spise litt hele tida for å unngå å bli veldig kvalm. Fungerer iallfall på meg :-)

Jeg merker at jeg blir småkvalm når det er lenge siden jeg har spist.. Er sulten hele tiden, går på do hele tiden, og styptrøtt (allerede tatt en dupp i dag!) Var veldig plaget med kvalme sist svangerskap, håååper det ikke blir så ille denne gangen!

Jeg er veldig kvalm på morgen og har hatt noen runder over toalettskåla allerede :S Jeg flyr på do ofte og tisser da :p Men i natt våkna jeg med skikkelig luftsmerter, det blei et lite orkester etterhvert :P huff haha

Magen har begynt å bli ganske så urolig og ustabil, noe som ikke er noe særlig ><

Jeg er veldig kvalm på morgen og har hatt noen runder over toalettskåla allerede :S Jeg flyr på do ofte og tisser da :p Men i natt våkna jeg med skikkelig luftsmerter, det blei et lite orkester etterhvert :p huff haha

Magen har begynt å bli ganske så urolig og ustabil, noe som ikke er noe særlig ><

Kjenner meg igjen der! Har hatt skikkelige luftsmerter hver morgen de siste dagene, så er glad jeg har den første halvtimen for meg selv om morningen :P

Ikke kvalm enda. Men venter på den ! Huff så jeg gruer meg :/ tror d er i ca uke 7 jeg begynner å bli kvalm.. Har vært så å si senge liggende de andre gangene..

Ikke kvalm enda. Men venter på den ! Huff så jeg gruer meg :/ tror d er i ca uke 7 jeg begynner å bli kvalm.. Har vært så å si senge liggende de andre gangene..

Huff håper du slipper det denne gangen :(

Jeg kan ikke bli sengeliggende, skal jo på tur snart :O

jeg har siden sist tirsdag visstet at jeg var gravid (var bare noe i meg som kjentes slik, merkelig ja, men det er sant :) ), og da har jeg vært småuggen og kvalm og myyye luft i magen siden da... merkelig det oxo, men helt sant :)
Spyr aldri jeg da, bare ligger der :/

Blir kvalm om det hår lenge mellom hvert måltid også kjenner jeg det litt om morningen men det er ikke plagsomt ennå :)

Back
Topp