flere som er kvalme????

tuppa79

Blir kjent med forumet
Jeg er så kvalm!! Og lite matlyst egentlig, men hvis jeg ikke spiser, spyr jeg bare
Jeg har null overskudd, og tre eksamener om tre uker.... Blir ikke lett, men har bestemt meg for at det skal ikke være noen hindring å være gravid student. Så har for så vidt godt mot, men det blir tøft!
Flere som studerer?

Gleder meg til eksamenstyret er over da, så jeg kan få mer tid til å føle på graviditetens positive symptomer også

blir deilig med jul snart!
 
Jotakk, kvalm kvalm og atter kvalm[:'(] En periode på dagen er jeg såpass at jeg får i meg litt mat, så det går i ett til to måltider her pr dag, og fint lite å drikke. Ingenting som frister meg, og har jeg i meg noe, så kommer det til å komme opp igjen. For jeg har brekt meg utallige ganger. Erfaringen min fra tidligere svangerskap er at jeg kommer til å være sånn til slutten[:(] Dårlige fremtidssutskikter i så måte, ja.

Men siden det likevel er annerledes med kvalmen denne gangen enn forrige gang, så har jeg et håp om at det kommer til å gi seg. Hvis ikke ligger det an til tidlig sykemelding, for min del[&:]
 
jeg er kvalm, men må spise ellers så geier jeg ikke gjøre noen ting...
må lære meg å leve med det...
 
Uff , det er ikke no godt å være kvalm, jeg var det frem til uke 19 sånn ca...

Men det går som regel over, lykke til med eksamen, og gled deg til jul[:)]
 
Jeg er også kvalm ja, men jeg tvinger meg til å begynne å spise når jeg kjenner det kommer, og da går det faktisk over. Spesielt om morgenen må jeg spise med en gang jeg står opp, for da kommer ikke kvalmen så intenst.
 
For meg så slapp det taket rundt 9 uke, så er du heldig så er du snart ferdig med det.
Lykke til, føler med deg.

Mvh
Eva
 
Hei Tuppa79! Lykke til meg eksamen og alt:) Trøst deg med at det går over for de fleste, jeg er i uke 38 (begynner på¨uke 39) og sliter fortsatt med kvalme.. Det har jeg gjort hele svangerskapet.. Men det går over..
 
Jeg er ikke plaget av så mye kvalme men spyr enda vær morning.
Har prøvd det meste men ikke noe som hjelper [&o]
 
Sliter med samme ulla. Har eksamen til uken, og to uken etter! Har ikke lest en side ennå, har vært SINNSYKT kvalm hele dette semesteret. Nå er kvalmen forsåvidt forsvunnet, men energien min er håpløs. Jeg og gleder meg til jul!!! [:D]

Masse lykke til, håper du snart blir bedre! [:D]
 
Takk for lykkeønskninger![:)]

Jeg ønsker også andre i samme situasjon lykke til!![;)]
 
Back
Topp