Flere som er kvalme enda..?

ed

Glad i forumet
Når skal det gi seg?? Hver kveld! Fra ca fem er jeg helt gåen... Skikkelig grønn.. Åh slitsomt.. :(

jeg kan signere her.... desverre. hver morgen er jeg kvalm, og dersom jeg stresser med det ene eller andre så blir jeg kvalm da og.. Sitter bare på sofaen og venter på a det skal slippe taket. men det ser ut til at det kan ta tid. Vi får bare smøre med oss med tålmodighet!

Er til tider kvalm enda dessverre :( men det har blitt veldig mye bedre, men stress og oppstyr er ikke for meg kjenner jeg.

Føler mg skrøpelig.. Én ekstra runde på butikken eller én liten 'ekstra-aktivitet' utenom jobb, så kneler jg helt. Så tander. Grønn når jg våkner og grønn til kvelds, evig bilsyk :/

Krysser fingrene for at dn forsvinner for oss alle snart!!

Har vært uten kvalme i nesten 5 uker, men før helgen kom den plutselig tilbake igjen. Men jeg tror det er fordi jeg overspiser, så nå prøver jeg å spise (enda) mindre og oftere... det fungerer sånn passe... :(

Er ikke så kvalm som jeg var i begynnelsen, men er fortsatt kvalm... Er 21+4 i dag.

Er definitivt kvalm fremdeles :(
Har nå blitt sykemeldt to dager i uka, og håper det skal hjelpe. Jeg merker at stress påvirker formen. I natt fikk jeg ikke sove, og det var min tur å stå opp med junior. Jeg har vært superkvalm i hele dag.

Er kvalm hver morgen enda.. Det vil si, blir kvalm når jeg setter meg i bilen på morgenen på vei til jobb. Alle svingene og de dårlige veiene.. Sukk.

Back
Topp