Flere som er kvalm?!

Afro_Head

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Som forventet kom kvalmen. Heldigvis så spyr jeg ikke men jeg er konstant uggen, konstant "båtsyk/bilsyk". Det er verre på kvelden! Flere eller? Hva hjelper dere?

Samme her. Kvalm nesten hele dagen, men kaster ikke opp... Litt slitsomt, også tror liksom ikke folk på meg når jeg sier jeg er kvalm, men ikke kaster opp...

Jeg var kvalm fra uke 6-13 i forrige svangerskap, er bare 4+6 i dag... Så ser ikke akkurat frem mot november mnd :/ "Heldigvis" var jeg bare kvalm fra litt utpå dagen og til kvelden. Så jeg fikk spist frokost og lunsj i hvert fall :)

fra dagen eg va 6 uker har eg kadtet opp hver dag. i dag er eg 6+5. slitsomt. står opp litt tidligete for å være ferdig me å spy osv før frokost med ungene. tungvindt men det går seg vel til etter hvert

7+0 i dag. Kvalmen slo inn ved 6+5. Men som sagt, kaster jeg ikke opp.

Jeg er kvalm hele dagen! :(
Har vært kvalm fra 6 uker. 8+1 nå..
Var kvalm fra uke 6-23 sist gang, så hadde håpt å slippe det denne gangen..

Er ikke kvalm men alt lukter ekkelt. Så matlysten er på bånn. Og orker ikke kaffe lenger.

Uff, jeg er også sånn kvalm ug uggen i magen hele tiden.
Var ikke det forrige gang, da følte jeg meg helt fin.
Kaster ikke opp da. Men det kjennes ut som jeg har en klump i magen og luftbobler i halsen.
Har en del smerter i magen også, spesielt på kvelden/natta.

Ikke kvalm, men sliter med å få i meg mat fordi jeg synes alt er skikkelig ekkelt. Orker ikke tanken på mat engang, men så er jeg jo så syyykt sulten hele tiden. :P Slik var det forrige svangerskap og, så håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen også. *krysser fingrene* :)

Veldig kvalm og uvel døgnet rundt,men har ikke kastet opp enda..er 8+1 nå

Kjenner meg veldig igjen. Kjempe uggen og kvalm mer elle mindre hele dagen. Alt lukter ekkelt. Klarer faktisk ikke rydde på kjøkken pga mat lukten er så intens bare jeg åpner kjøleskapet blir jeg dårlig.
jeg er 7+6 nå.

Jeg er 6 uker, og jeg pleier å være kvalm på denne tiden...håper det gir seg etterhvert og ikke varer hele svangerskapet slik det gjorde med andre mann..:banghead:

Varierende kvalm i løpet av dagen. Er 8+3 og vært slik siden 3+5. Har ikke kastet opp, men noen ganger har jeg brekt meg. Tror ene dagen at jeg har funnet noe som hjelper, men så funker det ikke dagen etter...føles håpløst! Hun ene jeg jobber sammen med viser heldigvis forståelse :)

Uff, jeg er også sånn kvalm ug uggen i magen hele tiden.
Var ikke det forrige gang, da følte jeg meg helt fin.
Kaster ikke opp da. Men det kjennes ut som jeg har en klump i magen og luftbobler i halsen.
Har en del smerter i magen også, spesielt på kvelden/natta.
Sånn kjennes det ut her og.. Det begynte for fullt denne uka, er ca 6 uker.
Hadde heller ingen kvalme sist!

Er kvalm og kaster opp hele tiden :/ håper det går over når jeg er 12 uker!

Back
Topp