Flere som er konisert her?

Hva vil det si?

Takk for info.

Krysser fingrene for at du får ekstra oppfølging :)

Jeg er konisert. Tok kontakt med legen med engang jeg ble gravid. Var på kontroll for å se på livmorhalsen, men hadde ikke behov for noe ekstra oppfølging pga dette. Men det var jo greit å sjekke dette ut. Jeg ville snakket med legen min hadde jeg vert deg. Greit spør en gang for mye, så slipper du uroe deg..

Jeg ble konisert 3 uker før jeg ble gravid.. Men trenger ikke ekstra oppfølging. Dagens metode tar så lite av livmorshalsen at det ikke har noen betydning :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg ble konisert 3 uker før jeg ble gravid.. Men trenger ikke ekstra oppfølging. Dagens metode tar så lite av livmorshalsen at det ikke har noen betydning :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

...brøt du regelen ingen sex på 1 måned du da eller...?

Det lurer jeg på.
Jeg ble konisert i januar 2011. Håper jeg får ekstra oppfølging.

Jeg ble konisert juni 2012 og kommer til å be om tidlig indre UL når jeg er på 12ukerskontroll. Jeg fikk beskjed av legen på sykehuset at det er lurt å sjekke tykkelsen på livmorhalsen for å være sikker på at den vil "holde". Er den fin trengs ikke mer oppfølging.
Dette kommer selvfølgelig veldig an på hvor mye de fjernet... Vet du det? Hos meg var det ca 2.5 g (ca som en drue).

Uansett: Spør legen, det ordner seg nok med oppfølginga :)

Jeg er også konisert, men har gått bra de andre svangerskapene.

Back
Topp