Flere som er klar for permisjon?

Ninni

Glad i forumet
Septembermødre <3
Marsboerne2017
Jeg har min siste arbeidsdag på fredag, og nå gleeeeder jeg meg til permisjon :-) Har vært i jobb hele tiden og overført mye av ferien til neste år, så jeg har jobbet også stort sett hele sommern. Jeg er med andre ord klar som et egg for litt fri og mulighet til å få det siste på plass før snuppa er her. Regner med jeg ikke er alene? ;-)

Jeg har ferie akkurat nå, men skal jobbe litt til før permisjon starter 26.08. Gleder meg! :D Har ikke hatt en fraværsdag så langt i svangerskapet, så håper jeg holder de siste dagene også ;-)

Hadde siste arbeidsdag i dag og kjenner det er heeeelt greit. Hehe. Har et yrke der den voksende magen merkes og er veldig i veien. :P Men lurer på hva jeg skal fylle dagene med etter babyklær er vasket, sprinkelseng montert osv. :P

Siste dag i morgen, har heller ikke vært borte en dag iløpet av graviditeten, men er mye tyngre å være på jobb nå ja, blir godt å ha energi til å gjøre klart ting hjemme også

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hadde min siste jobbdag 1.august om ikke det skjer noe innen 19.aug.. men merka det var tungt på jobb de siste dagene..

7 arbeidsdager igjen og det blir tyngre og tyngre så gleder meg mye til å gå ut i permisjon og kan bygge rede hjemme :D

Jeg har 9 arbeidsdager igjen ☺☺ Gleeeder meg til permisjon! ! Null fravær, så har vært heldig ♡

Flinke dere er som fortsatt er i jobb!
Jeg har vært sykemeldt pga. Bekkenet siden uke 5 så det har blitt en lang ventetid. Guttungen på 2 har hatt sommerferie siden midten av juni da, så har hatt hendene fulle nå i sommer likevel :) Mannen har også byttet jobb nylig så han har også kun hat 10 dager ferie. Kjenner det blir veldig godt at storebror skal begynne i barnehagen til mandag :) Da er det 2,5 uker til termin så det blir nesten som å gå ut i permisjon :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg veldig til å starte permisjon! Hadde et par dager med egenmelding de første ukene pga migrene, men ellers har jeg jobbet 100%. Har siste arbeidsdag torsdag neste uke. Da skal jeg kose meg med å vaske babytøy, gjøre siste innkjøp og fylle fryseren med bakst:)

Eg har gått ut i permisjon :-) søkte om permisjon 5 uker tidligere :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott at mange klarer å jobbe vanlig. Føler også med de som ikke klarer det. Jeg har vært en av de. Var sykemeldt noen uker fra uke 9 pga kvalme, og sykemeldt 50 % siden jeg var 5,5 måned på veg siden midten av mai. Heldigvis har det vært ferie 4 uker siden. Jeg er ikke klar til å gå ut i permisjon fordi jeg kjeder meg hjemme alene. Og alt har vært klar siden før sommeren, så det er ikke noe å gjøre heller. Har begynt å pønske ut noe lurt jeg kan finne på som skal få dagene til å gå. Kickstarter permisjon om en uke med time hos frisøren.

Begynner å bli veldig klar! Har også tenkt å begynne permisjonen med en frisørtime :) Men har 3 uker igjen å jobbe. Føler meg heldig som har vært i så god form at jeg har kunnet jobbe hele svangerskapet :)

Her har jeg vært heldig. Er lærer så har hatt ferie siden midten av juni og første planleggingsdag (streikedag) var første dag i permisjon. Eneste er at ventetiden har blitt litt ekstra lang. Men, 38 uker i dag så snart ferdig

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, man er heldig som har vært i form til å jobbe :-) Ingen selvfølge det. Men, nå skal det bli godt med litt fri. Siste arbeidsdag i morgen :-)

Vært sykmeldt fra 1august pga ryggen, da klarte jeg ikke mer. Men går nesten på veggen, for har aldri vært borte fra jobb. Bare når det har vært ferie så er veldig uvant, hehe. Har vært innom jobben og det klør i fingrene :p Nå slipper jeg å bompe borti kunder med magen også slipper jeg å få farge striper på klærne rundt magen.

Jobber til og med til 5 september:) jobber i barnehage som Ped leder, merker på kroppen at det er mange nye barn som må løftes og holdes litt mer enn de erfarne bhg barna. Men tiden flyr når alt går i ett:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp