Flere som er i dårlig form enda?

Lykke

Flørter med forumet
Januarhula 2014
Nå nærmer jeg meg 18 uker på vei og formen er fremdeles elendig! Kvalm hele døgnet, hodepine med jevne mellomrom (sikkert pga nakke og rygg som er stiv og vond), null energi og i tillegg skikkelig bekkenløsning.... Jeg spyr heldigvis ikke så ofte, men fy søren så slitsomt det er å være uvel hele tiden :( Har konstant dårlig samvittighet for frøkna på to vi har fra før av... Prøver å leke med henne og være tilstede så mye jeg kan...

Flere som enda er kvalme osv? Eller er alle over kneika???

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014

Jeg begynte pån igjen i slutten av uke 16. er 17+4 nå. Kaster opp daglig(ofte flere ganger), kvalm, uvel og ekstremt sliten.

Framleis kvalm og med hovudverk, men har gode dager innimellom (15+2). Håper dette går over for dere snart! <3

Kvalmen her er over. Er 18+3 idag.. men kaster fortsatt opp om morran ;-) litt uggen innimellom men den intense kvalmen er borte. :-D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg har vært i topp form, men siste dagene har jeg hatt skikkelig vondt i hodet og vært slapp :-( Jeg er 16 + 3 i dag.

Fortsatt hodepine, kvalme som kommer og går, og bekkenløsning

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Jeg sliter masse med kvalme og svimmelhet fortsatt, 15+1 i dag, og har vært sånn i 9-10 uker. Kaster ikke opp, men er så kvalm hele tiden at jeg ikke får i meg så mye mat som jeg burde. Blir mest kvalm når jeg spiser/har spist, men den er der stort sett hele tiden, så mine dager består av sofa, tv og pc. Orker ikke annet.

Er i bedring ifht kvalme/konstant sult-følelse, men fortsatt oppblåst om ettermiddag/kveld, og en del hodepine. Men føler meg ellers kvikkere enn i begynnelsen heldigvis!

Her hamrer fortsatt hypermesisen fortsatt er 15 uker i dag :/ Lei av å ikke klare å stå på beina lengre enn 10-15min maks uten å måtte sette meg og være kvalm så jeg sjelden får i meg noe særlig mat.

Back
Topp