Flere som er hjemmeværende/arb.ledig/arb.søker?

Selda

Glad i forumet
Selv er jeg hjemme, men søker jobber 24/7 :-)
Noe stressa med å få jobb nå, så jeg rekker å tjene opp til permisjonspenger...

Flere hjemme?
Evnt. hva gjør dere om dagene for å få de til å gå? :-)

Jeg jobber 25%(kveld/helg) men er hjemme med lille på 14 mnd ellers, så dagene her går jo litt av seg selv. Lurer på hvordan det blir utover i svangerskapet, lille skal være hjemme til neste høst.

Men anbefaler absolutt at man kommer seg ut en tur, hjelper sånn på humøret! I dag har vi gått en tur i skogen.
20180831_110858_20180831115620361.jpg

Og masse lykke til i jobb jakten ;) <3

Jeg jobber 25%(kveld/helg) men er hjemme med lille på 14 mnd ellers, så dagene her går jo litt av seg selv. Lurer på hvordan det blir utover i svangerskapet, lille skal være hjemme til neste høst.

Men anbefaler absolutt at man kommer seg ut en tur, hjelper sånn på humøret! I dag har vi gått en tur i skogen.
Vis vedlegget 272936

Og masse lykke til i jobb jakten ;) <3

Er mye ute, elsker å ta bilder og trener regelmessig på stamina + sykler litt :)
Men det blir mye dødtid også og da blir det bare masse husarbeid og klesvask, hehe :p

Takk! :-)

Selv er jeg hjemme, men søker jobber 24/7 :)
Noe stressa med å få jobb nå, så jeg rekker å tjene opp til permisjonspenger...

Flere hjemme?
Evnt. hva gjør dere om dagene for å få de til å gå? :)

Om du har rett på dagpenger og får det før permisjonen så har du også rett på permisjonspenger? Det regnes som lønn. Jeg har mistet jobben og har dagpenger, søker jobb nå også.

Er ufør men får dagene til å gå unna likevel, har jo huset å ta meg av, 3 store/voksne barn fra før samt dyr så alle krever sitt å det blir noen turer med hunden osv så til tider skulle jeg ønske det fantes flere timer i ett døgn :D

Jeg er Tilkallings vikar, det er jo nesten arbeidsledig. Dagene går nå fort uansett, hus, 3 barn, div dyr. Har enda masse å gjøre før vinteren. Er vinterhalvåret som bruker å gå tregt her..
Søker også jobber utav pokkern, burde jo fått en før magen begynner å vises, da blir det enda vanskeligere med å få jobb.
Men som sakt over her, om du får dagpenger, så får du det samme beløpet i foreldrepenger :)

Back
Topp