Flere som er hjemme i permisjon?

Engel

Forelsket i forumet

Jeg gleder meg veldig til jeg kommer til uke 12, men samtidig gruer jeg meg med tanke på permisjonen er over med lillemann:/ 

Bra jeg har bedt om å jobbe endel kveld slik jeg slipper å være så mye borte fra han:)

ikke permisjon men er hjemme Værende Med gutten min :)

Har ikke permisjon, men blir hjemme framover p.g.a kvalmen og bekkenløsningsplagene :-/

var ferdig med mammaperm. på lørdag. Men har heldigvis mulegheit til å ha lillemann heime alikevell:-)

Permisjonen er over men er hjemme. Har valgt å ha permisjon uten lønn fra halve stillingen min så går 50% aften. Helt perfekt, så slapp jeg å sende henne i barnehagen så tidlig:) Kommer nok garantert til å gjøre det på samme måte neste gang også :D

Engel skrev:

Jeg gleder meg veldig til jeg kommer til uke 12, men samtidig gruer jeg meg med tanke på permisjonen er over med lillemann:/ 

Bra jeg har bedt om å jobbe endel kveld slik jeg slipper å være så mye borte fra han:)

Samme situasjon som deg. Jeg er hjemme i fødselperm med minstemann, og skal starte opp i jobb igjen i slutten av mars når jeg er ca 12 uker. Ikke mer en 3 hver helg til å begynne med. Men tenker jo som så at jeg må få jobba meg opp nye penger til ny fødselperm. Så det er dumt. Vil prøve å gå hjemme lengst mulig med mini :)

Jeg hadde min første arbeidsdag etter min mammaperm i går: ) Nå skal pappan være hjemme i fem uker, så begynner hun i bhg rett etter påske, da er hun akkurat fylt et år. Tungt å plutselig jobbe igjen, men jeg tror det er gøyere for henne å være med pappan enn meg nå!

Back
Topp