Flere som er gretne?

Coleus2022

Flørter med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Vær så snill å si at det er flere enn meg?:smiley-ashamed008
Jeg prøver alt jeg kan for å ikke være sur, men så dukker det opp èn liten filleting, og så er jeg som en gammel gretten gubbe:banghead:
Håper for guds skyld at dette går over snart, jeg kan jo ikke gå rundt å være så sur:confused005
Eller kanskje noen har tips til hvordan jeg kan gjøre noe med det?:)

Har ikke så mange tips å komme med, annet enn å være raus med deg selv og omgivelsene. Tenk hva du kan kontrollere og ikke og ta det derfra.
Hvis du er som meg, så skyldes grettenheten underliggende stress.
Og nei, du er over hodet ikke aleine om å være i dårlig humør og ha kort lunte for tida

Kun på en ganske nær person :bag: Jobber hardt med å skjerpe meg, men er ikke lett! :eek:

Jeg er ikke nødvendigvis gretten, men jeg har sykt kort lunte :oops:

du er ikke alene! Blir litt hissig av småting for tiden. satser på at det går over :dead:

JAAA!! Jeg er så sur og gretten hele tida :arghh: Fyrer meg opp for småting og blir så sur at jeg begynner å gråte liksom. Etterpå må jeg bare le av meg selv, for det er jo så teit :hilarious:

Merker at lunta er mye kortere her også, og at jeg hisser meg opp over ting jeg normalt ikke ville irritert meg over. :( Mener å huske at jeg var litt sånn gjennom hele svangerskapet de andre gangene, dessverre. Prøver å være bevisst det, ta en skritt tilbake og puste med magen.. funker ofte, men ikke alltid ;)

Kortere lunte og litt svingete i humør her ja:hilarious:

Så godt å høre at jeg ikke er alene:)
Føler meg som et vandrende monster:banghead: Får så dårlig samvittighet, for jeg vet at det er filleting jeg blir sur og gretten av. Men men, prøver i allefall å snu det så godt jeg kan. Får håpe det roer seg etter hvert:)

Du er ikke alene. Jeg kan skvette litt av meg selv, fordi jeg så fort kan bli irritert og glefse litt om jeg blir oppgitt over samboer. Merker jeg ikke har like mye tålmodighet. Men jeg tar meg selv i det og ber om unnskylding eller prøver å glatte over så jeg ikke blir oppfattet så sur :smiley-ashamed004

Back
Topp