Flere som er gravid med nummer to?

kve85

Flørter med forumet
Hvorfor jeg spør er mtp magen. I mitt første svangerskap så hadde jeg kanskje bittelitt mage når jeg var 3 mnd på vei men kunne fortsatt bruke buksene mine. Nå er jeg bare 8 uker på vei, men buksene passer nesten ikke lenger. Jeg bruker egentlig strl 29 i vidde, men måtte idag kjøpe en i 32 så jeg kunne lukke knappen (High waste).
Er det normalt at magen kommer så fort med nummer to, eller kan man mistenke at det vokser flere der inne?
Ble gravid etter en SA, så sikkert proppa med hormoner ved unnfangelse [emoji23]

Har ikke merket noe selv ennå, men er bare 6 uker ennå da. Har to venninner som nylig har fått nr to, og hos begge (slanke og godt trente) begynte det å bli godt synlig rundt uke 10, hvertfall for oss som kjente dem fra før...

Jeg er 8uker på vei med nr to, og sliter med noen bukser jeg til vanlig bruker :confused: men føler meg jo litt oppblåst til tider, så ikke sikker på om det foreløpig bare er det som gjør det ;)

Jeg er også gravid med nr 2[emoji173]
Mange av buksene er til å gi opp, men de fleste går med strikk løsningen[emoji87] magen er allerede ganske synlig i forhold til hvordan den er til vanlig. Tror det er veldig normalt:)
Med første kunne det nesten ikke ses før i uke 20[emoji28]

Eg e gravid med nr 3, med nr 2 fikk eg veldig fort mage, føle den kommer fortere no, men eg e nok bare veldig oppblåst og panikk for trange kle på magen...Så ingenting passa [emoji23][emoji23] Har to på 9 og 6 år [emoji6]

Jeg er gravid med nr to[emoji4] jeg er overvektig så jeg merker ikke forskjellen. Jeg bruker tights hver dag så er kanskje derfor[emoji14]

Gravid med nr 2! Merker ingenting på magen ennå. Hadde veldig liten mage hele graviditeten sist, selv om jeg har endel kilo for mye.. Spent på åssen det blir denne gangen. Haaater p kjøpe preggis klær!

Jeg hadde også sist en gravidmage som "tok mye rom på innsiden" og ble derfor ikke så synlig stor mage (selv om jeg gikk opp 20 kg totalt). Det er klart litt luft her innimellom også, men som i dagtidlig når magen egentlig er flatest, er det en tydelig kul rygglidelser også. Får satse på at stretchbukser med høyt liv går litt til, så jeg kan vente litt med å si ifra på jobben :)

Jeg er gravid med nr. 2. Jeg er bare i uke 5+5, så den magen jeg har fått er nok kun fordi jeg er oppblåst:) Regner med at magen vil komme raskere denne gangen enn med nr. 1:)

Er gravid med nr 2, har fått oppblåst-hormonmage. Regner med at det roer seg etterhvert, er bare 5+4.
Hadde synlig mage i uke 12 med førstmann, men skal sies at jeg er både kort og relativt slank.

Har fått mage ja, går ikje an å skjule den, og den er synlig selv når eg ligger flatt. Er 7+5 idag ;-)

Hvorfor jeg spør er mtp magen. I mitt første svangerskap så hadde jeg kanskje bittelitt mage når jeg var 3 mnd på vei men kunne fortsatt bruke buksene mine. Nå er jeg bare 8 uker på vei, men buksene passer nesten ikke lenger. Jeg bruker egentlig strl 29 i vidde, men måtte idag kjøpe en i 32 så jeg kunne lukke knappen (High waste).
Er det normalt at magen kommer så fort med nummer to, eller kan man mistenke at det vokser flere der inne?
Ble gravid etter en SA, så sikkert proppa med hormoner ved unnfangelse [emoji23]

Ble fort "mage" her også ja, får ikke igjen knappen på de trange buksene mine lengre nei :P Bare å ut å handle, skikkelig ubehagelig å ha på trang bukse over magen :O

Gravid med nr.2 men ingen mage enda (er bare 4+3 :P) I første svangerskap slet jeg med å skjule magen ved uke 11. Spent på hvordan dette svangerskapet blir :)

Nr.2 undervegs her også, men er 10 år sidan forrige svangerskap, så usikker på kor mykje kroppen huskar ;) Veke 8 no, ingen teikn til mage så lenge resten av systemet inni der fungera o_O

Ikke merket annet enn oppblåsthet enda, er 6+0 i dag :)

Ikke merket annet enn oppblåsthet enda, er 6+0 i dag :)

Back
Topp