Flere som er gravid med nr 2 hvor nr 1 fortsatt er baby?

Ikke akkurat under ett år. Men har en på 19 mnd og trodde ikke vi kunne bli gravide. Vips så er jeg nå 6 uker gravid med nr 2, første gang unnfanget på normal måte[emoji7]

Jeg har en jente på 6 mnd [emoji4]

Så herlig! Det gikk mye fortere enn forventet her. Men vi er kjempe glade. Blir bare litt mye man må planlegge fremover i forhold til å få plass til alle (vogn, bil, hus)

Så herlig! Det gikk mye fortere enn forventet her. Men vi er kjempe glade. Blir bare litt mye man må planlegge fremover i forhold til å få plass til alle (vogn, bil, hus)

Ja, det er mye som må klaffe med to babyer i hus [emoji4] men ingenting som ikke kan løses, er jo så mange fordeler også [emoji4]

Ja der er heldigvis mange fordeler med det. Vi ønsket det jo selv:)

Vi også, men det gikk litt fortere enn forventet ettersom vi brukte lang tid på nr 1 [emoji28] og jeg har egentlig blitt forespeilet prøverørsbarn etter en cyste som gjorde stor skade, og nå sitter jeg her med en liten jente og baby i magen som vi klarte å lage helt på egenhånd [emoji7]

Jeg har også baby! :) Min er også 7 måneder, eller nå nærmer han seg 8 måneder. Han er 8 måneder om en uke. :) Han blir øyeblikk 16 måneder når jeg har termin med denne. :)

Back
Topp