Flere som er gift med Grinchen ??

PS.I Love You

Gift med forumet
Er såååå sur nå... min man er så anti jul at han kunne heller konventert til en relgion som ikke feira jul. Jeg gjør alt for at det skal bli en koselig jul i hus i år, særlig siden vi skal ha folk på julaften. har til og med hugga juletreet selv å i går henta vi det hjem å det snødde så spurte jeg mannen om han kunne sette det inni grasjen for jeg måtte gå for skulle på kino. da jeg i dagmorges skulle hente juletreet å sette d inni ganga så lå det fremdeles på hengeren undergravd i snøøø[:@] så nå er jo treet blitt skeivt å rart[&:] så sier han at vi kan bare sage av toppen å sette d på en krakk[:-] har vel for søren ikke dradd med et sååå stort juletree hjem for at jeg ska sage av toppen å bruke den[&:].
å så fikk han en forjuls julegave i dag, en isskrape med kost på siden det snødde å han liksom trengte den nå, da ble an dritt sur[:@]
å an skrur av alt julepynt med lys i å blåser ut alle levende lys...
jeg blir mildt sagt skikkelig deppa.. han gjør alt for at det skal være kjipt..

blææææ... måtte bare klage litt asså[8|]

Så han kan ikke la ting være kun for å være snill mot deg og skjønne at man må gjøre ting man egentlig ikke vil for å glede den man er glad i?

Mannen min er ikke glad i jula og kunne klart seg uten, men han vet at jula er viktig for meg og ungene og hjelper til med det jeg trenger og saboterer hvertfall ikke..da hadde jeg klikka[:'(]

Virker litt egoistisk han mannen din!  Han får melde seg inn i Jehovasvitne, slipper han jul+ bursdager[;)]

Nei, heldigvis ikke. Du har min dypeste medfølelse, denne tiden er jo så magisk[:)]

Er såååå sur nå... min man er så anti jul at han kunne heller konventert til en relgion som ikke feira jul. Jeg gjør alt for at det skal bli en koselig jul i hus i år, særlig siden vi skal ha folk på julaften. har til og med hugga juletreet selv å i går henta vi det hjem å det snødde så spurte jeg mannen om han kunne sette det inni grasjen for jeg måtte gå for skulle på kino. da jeg i dagmorges skulle hente juletreet å sette d inni ganga så lå det fremdeles på hengeren undergravd i snøøø så nå er jo treet blitt skeivt å rart så sier han at vi kan bare sage av toppen å sette d på en krakk har vel for søren ikke dradd med et sååå stort juletree hjem for at jeg ska sage av toppen å bruke den.
å så fikk han en forjuls julegave i dag, en isskrape med kost på siden det snødde å han liksom trengte den nå, da ble an dritt sur
å an skrur av alt julepynt med lys i å blåser ut alle levende lys...
jeg blir mildt sagt skikkelig deppa.. han gjør alt for at det skal være kjipt..

blææææ... måtte bare klage litt asså

Dette spesielt hadde provosert meg noe så inni h..... at jeg hadde tuppet han rett ut med beskjed om at han kunne komme tilbake med en god unnskyldning 13. dag jul (da pynten skal ned iflg gammel skikk)

Jeg elsker julen over alt som finnes[:D] er den beste tiden på året.. å kose meg sååå masse.. men i år miste jeg bare heeelt piffen når han holder på sånn.. vil jo bare det skal være koselig.. han klager på at an ikke kan huske sist jul var koselig.. å jeg prøver bare å gjør alt jeg kan for å få dette til å bli en koselig jul.. men gjør tydeligvis alt feil[:(]

ORIGINAL: *Julekula*

Jeg elsker julen over alt som finnes[:D] er den beste tiden på året.. å kose meg sååå masse.. men i år miste jeg bare heeelt piffen når han holder på sånn.. vil jo bare det skal være koselig.. han klager på at an ikke kan huske sist jul var koselig.. å jeg prøver bare å gjør alt jeg kan for å få dette til å bli en koselig jul.. men gjør tydeligvis alt feil[:(]

Er han så misfornøyd så vet han jo hvor døra er! Det er ikke din feil at han ikke liker jula...[;)]

Jeg elsker julen over alt som finnes er den beste tiden på året.. å kose meg sååå masse.. men i år miste jeg bare heeelt piffen når han holder på sånn.. vil jo bare det skal være koselig.. han klager på at an ikke kan huske sist jul var koselig.. å jeg prøver bare å gjør alt jeg kan for å få dette til å bli en koselig jul.. men gjør tydeligvis alt feil

Jeg synes han viser deg svært liten respekt når han er på den måten. Jeg hadde aldri tolerert den oppførselen og det synes jeg ikke du skal gjøre heller.

uff da, her er det stikk motsatt!

Han er så julefanatisk av seg at det nesten blir litt mye, leiligheten er bomba med julepynt og julesangene går hele tiden... Blir nesten litt sliten av det, godt det er jul kun en gang i året![;)]

Huff.. Jeg kunne faktisk ikke hatt en sånn mann, familien min er så "julete" at det hadde ikke gått!
Jeg hadde en type en gang som mente at jula bare var noen ekstra fridager, bortsett fra det brydde han seg ikke..
Så de 2 julene han tilbrakte med oss, endte alltid i massiv krangel sent på kvelden fordi han mente min familie var gale, at de ga altfor dyre gaver osv.. Han pleide å få en dusjsåpe av sine foreldre og synes det var greit.. [:o]

ORIGINAL: Durken

Nei, heldigvis ikke. Du har min dypeste medfølelse, denne tiden er jo så magisk[:)]

Uff høres ikke ut som noen grei situasjon.
 En ting er at han faktisk ikke liker alt julestyret, men at han faktisk går inn og saboterer som å slukke lysene synes jeg høres voldsomt ut.
Første som slår meg er at denne mannen må ha noen negative opplevelser knytte til julen i sin fortid[8|]

han klager på at an ikke kan huske sist jul var koselig..
kanskje han må gjøre en innsats selv for at det skal bli koselig da, funker ikke å oppføre seg som en fordreten drittunge...
hadde bedt han ta seg sammen og oppføre seg som ett voksent menneske, eller bedt han stikke og ikke komme hjem igjen før julen er over... hadde eksplodert jeg[:@]

ORIGINAL: merete_80

Her er vi heldigvis glad i jula begge to.

Men jeg håper og tror at jeg aldri hadde godtatt at mannen hadde så liten respekt for meg og mine ønsker.

Samma her. Trodde ikke sånn mennesker fantes. Å sabotere jula for dem man elsker fordi man selv er smålig.[:'(]

ORIGINAL: Inmari

Jeg elsker julen over alt som finnes er den beste tiden på året.. å kose meg sååå masse.. men i år miste jeg bare heeelt piffen når han holder på sånn.. vil jo bare det skal være koselig.. han klager på at an ikke kan huske sist jul var koselig.. å jeg prøver bare å gjør alt jeg kan for å få dette til å bli en koselig jul.. men gjør tydeligvis alt feil

Jeg synes han viser deg svært liten respekt når han er på den måten. Jeg hadde aldri tolerert den oppførselen og det synes jeg ikke du skal gjøre heller.

min mann var heler ikke noe gla i jula når vi ble sammen for 9 år siden,,men nå ettter mi fikk ho lille i 2004 så ble han mer å mer julete..i år har han tilo me bestilt jule krybe til me på eget insiativ oxo sa han at vi måte ha noe mer jule pynt nå siden vi hadde jo ikke så mye etter at mi flyta inn i stort hus..så i januar skule han på jule shoping ettter pynt og nå gjør han alt for at mi får kozli jul å lage egne tradisjoner...å er posetiv...før 2004 var han bare negetavi og gide lit f ret å slet..selom han smilte på julaften og sån så var det en diskusjon vært år..husker han var kjip me gaver det første åre å så di siste åra har han blit mere sån at han syns det er gøy å handle jule gaver

Back
Topp