Flere som er forstoppet??

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Fy så vondt det er!!

♡ september 2014 ♡

Uff, ja, det er vondt!

Jeg er ikke forstoppet enda, men det blir vel etterhvert... Slet med det forrige svangerskap og er ganske treg nå også...... For meg hjelper det å ha fokus på å spise litt jevnt, sørge for å få i meg en del fiber (linfrø - knaske knaske) og drikke masse vann... Laktulose funker også, men fy hvor jævlig det smaker......

Håper du snart får det i gang igjen..

Var forstoppet sist også, så selv om jeg nå er glad for ett hvert symptom så ble jeg ikke så glad for dette :P

♡ september 2014 ♡

Ja. Prøvde all verdens (følte jeg det som) kjerringråd. Lactulose ble redningen!

Ikke forstoppet nå, men sliter litt med det i det daglige.. Ikke i stor grad, men kan gå 3 - 4 dager uten å "besøke" doen :rolleyes:

Hei, dersom dere blander laktulosen i en kopp varm te (ikke ha i sukker da) så blir det ikke så hæslig. Blir som en søt te.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja, jeg fikk det anbefalt av jordmor sist gang, og står at det er lite overgang til placenta slik at det kan brukes av gravide.. :-)

Hei, dersom dere blander laktulosen i en kopp varm te (ikke ha i sukker da) så blir det ikke så hæslig. Blir som en søt te.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Takk for råd:) har laktulose i skapet fra sist :)

♡ september 2014 ♡

Prøv med malt i varm melk, eller gå en tur i løpet av dagen.. Kan hjelpe :)

Her er det motsatt... Plages av løs mage og har gjort det siden positiv test...:confused:
Men husker jeg var litt plaget med hard mage mot slutten av de forrige svangerskapa. Hjalp å drikke masse vann, og spise mye frukt.
Jeg synes det hjelper å spise banan og svisker eller rosiner. Det setter fart på magen. ;)

Nei, heldigvis ikke forstoppet! Kanskje litt antydning til hard mage i dag, men turte ikke å presse så voldsomt, så jeg måtte bare ta tiden til hjelp. laughing7

veeeldig treg mage, men vil ikke presse så mye så da er det bedre å være treg i magen.

Back
Topp