Flere som er ekstremt trøtte?

PrøverPåTredjemann

♡2014♡2023♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Bare 6+4 her, men har i de siste dagene vært ekstremt trøtt. Jeg klarer såvidt å holde meg våken gjennom dagen. Flere som også har det sånn? Er det noe som hjelper?

Virkelig. Våknet nettopp etter en to times dupp på sofaen. Det eneste jeg hadde gjort i dag før det var å lage frokost til mannen og meg :hilarious: Tror nok jeg kjenner ekstra på det i dag siden det er fri og jeg har mulighet til å ta det helt med ro. Det kjipeste med trøttheten er at jeg ikke orker tanken på å være sosial og finne på ting. Så jeg tar og gjerne i mot alle råd her!

Ja, og mannen er borte 4 uker av gangen, så jeg er alene med 2 åring… Sinnsykt tungt når man er trøtt og kvalm
Uff, det hørtes blytungt ut. Du er en helt!

Har det likt! Legger meg ikke lenge etter 1-åringen på kveldene og sover 9-10 timer uten problem. Føler meg likevel veldig trøtt på morgenen, og har behov for en liten nap iløpet av dagen itillegg. Husker det var helt likt forrige svangerskap, heldigvis gikk det over i starten av 2. trimester :sleep011

Er 10+0 idag, 3 gangs. Er helt sinnsykt trøtt og har vært det siden uke 5-6. Er helt ferdig i helgene fordi da «rekker» jeg ikke dupp. Ukedagene (sykemeldt nå pga kvalme/hodepine) sover jeg flere timer hver dag. Håper virkelig det gir seg etter uke 12. Er jo ikke menneske nå :inpain:

Jepp! I dag har jeg vært helt knust. Sto opp, spiste frokost, måtte legge meg på sofaen for å slappe av, spiste lunsj, og gikk og la meg når lillingen skulle sove formiddagslur… og jeg sov lengre enn han :p

Jeg sover aaaaaldri på dagtid vanligvis, men husker det samme fra forrige graviditet.

Ja, og mannen er borte 4 uker av gangen, så jeg er alene med 2 åring… Sinnsykt tungt når man er trøtt og kvalm
4 uker… det er så lenge det :( her er det sjeldent mer enn 2-3 uker. 3 uka er way værst så føler meget med deg på 4 uka!!
Jeg er bare på dag 6 alene nå og jeg er så drit lei..
Du er god ❤️

Er 10+3 i dag og synes at trøttheten har begynt å slippe litt. Tar også Postafen på kvelden slik at jeg ikke får bivirkningen med trøtthet på dagtid.

Helt ekstremt trøtt, sovner hver kveld på sofaen rundt 20:30 :hilarious: må helst ha en power nap midt på dagen 1-2t. Er 7+6 i dag. Kvalmen er også veldig plagsom. Føler meg oftere kvalm nå. :depressed:

Ja! Hadde det sånn fra 6-11 veke. Måtte bytte alle nattevakter til dagvakter. Når klokken bikket 17/18 så var det om å gjør å ikke sovne. Helt grusomt trøtt. Men det blir bedre❤️.

Back
Topp