Flere som er ekstremt trøtte?

Millee89

Flørter med forumet
Jeg er en sånn som aldri sovner på sofaen.. nå har jeg sovnet fra film hver eneste kveld og er helt ødelagt. Veldig aktiv hele dagen med to andre små barn da, men likevel.

Er sånn jeg også. Veldig trøtt etter middag/tidlig kveld. Men kvikner ofte til igjen ut over kvelden hvis jeg klarer å holde meg våken. Hvor langt er du? :) jeg er bare 5+3, så syns det er tidlig

Jeg er kjempetrøtt gjennom dagen, men kvikner også litt til på kvelden når ungene er lagt. Har også to små fra før som står opp før kl seks hver dag, så er vant til å være trøtt om man kan si det sånn :wacky: Men dette er et helt nytt nivå av trøtt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det en gang, det er bare annerledes enn vanlig trøtt…

Er også kort på vei, bare 5+0, men husker jeg var like trøtt de forrige gangene. Ble heldigvis bedre etterhvert, selv om jeg ikke helt husker når :)

Jeg er kjempetrøtt gjennom dagen, men kvikner også litt til på kvelden når ungene er lagt. Har også to små fra før som står opp før kl seks hver dag, så er vant til å være trøtt om man kan si det sånn :wacky: Men dette er et helt nytt nivå av trøtt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det en gang, det er bare annerledes enn vanlig trøtt…

Er også kort på vei, bare 5+0, men husker jeg var like trøtt de forrige gangene. Ble heldigvis bedre etterhvert, selv om jeg ikke helt husker når :)

Kan tenke meg det er noe helt annet når du har to små i tillegg! For meg er det helt levelig så lenge det er ferie, men blir jo spennende når hverdagen begynner igjen :) i dag ble jeg fersket i å sove da samboeren kom hjem fra jobb:joyful:

Uff ja, er så trøtt fra formiddag og grusomt etter middags tid:dead: tar powernaps når muligheten er det, legger meg veldig tidlig, noe jeg aldri gjorde før.
Denne trøttheten hadde jeg hørt så mye om før jeg ble gravid, og jeg skjønner va alle snakker om når du har den skjøl:hilarious:

Du er ikke aleine! Jeg er veldig trøtt - tidlig som seint! Har også to små barn fra før og vi står opp kl 6, men med denne varmen, hytteliv og inaktivitet hele uka hjelper det ikke på:dead:
Det kommer til å gå over!
God natt:happy:

Her også - trøtt hele dagen selv om jeg sover både 8 og 9 timer på natta :sleep011

Jeeepp trøtt.... det husker jeg at jeg var fra tidlig av i forrige graviditet også. Må prøve å få meg en hvil når minstemann sover fremover tror jeg. Se om det kan hjelpe på.

Sover natten gjennom, men blir fort 1-2 dupper iløpet av dagen for å fungere... Tror jeg er iferd med å bli en katt, kan lett sove 16 t i døgnet :cat:

Kjempetrøtt her, 4+5 i dag

Kjempetrøtt her også, men det skyldes kvalmestillendende! Sovnet sittende en time etter at jeg tok den i morges. 4-åringen: «mamma, hvorfor er du så trett? Vi har jo sovet hele natta!» :shy:

Sniker fra slutten av februar.

10+2 og fremdeles vanvittig trøtt. Kan sove gode netter, sove 1-2t på dagen og likevel sovne som en stein til natta. Har også netter der jeg er våken i 2-3timer, og da blir jo dagen etterpå deretter... Tøft med sommerferie og en aktiv treåring hjemme :arghh:

Ekstremt trøtt jeg også. Sovner av flere ganger om dagen. Gruer meg nesten til å starte på jobb igjen neste uke.

Sniker fra slutten av februar.

10+2 og fremdeles vanvittig trøtt. Kan sove gode netter, sove 1-2t på dagen og likevel sovne som en stein til natta. Har også netter der jeg er våken i 2-3timer, og da blir jo dagen etterpå deretter... Tøft med sommerferie og en aktiv treåring hjemme :arghh:
Her også! Kan sove hele natta (men med oppvåkninger da, har mange av de fremdeles), og gjerne to lurer i løpet av dagen :p Men som du sier, med en aktiv 2- og 4-åring er det jo hektisk og lurene blir ikke så lange. Sovner godt hver kveld. Lurer på når det skal gå over, jeg er jo bare 5+5 :wacky:

Back
Topp