Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men dette er et helt nytt nivå av trøtt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det en gang, det er bare annerledes enn vanlig trøtt…Jeg er kjempetrøtt gjennom dagen, men kvikner også litt til på kvelden når ungene er lagt. Har også to små fra før som står opp før kl seks hver dag, så er vant til å være trøtt om man kan si det sånnMen dette er et helt nytt nivå av trøtt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det en gang, det er bare annerledes enn vanlig trøtt…
Er også kort på vei, bare 5+0, men husker jeg var like trøtt de forrige gangene. Ble heldigvis bedre etterhvert, selv om jeg ikke helt husker når![]()

tar powernaps når muligheten er det, legger meg veldig tidlig, noe jeg aldri gjorde før.

Er sånn jeg også. Veldig trøtt etter middag/tidlig kveld. Men kvikner ofte til igjen ut over kvelden hvis jeg klarer å holde meg våken. Hvor langt er du?jeg er bare 5+3, så syns det er tidlig

Her også! Kan sove hele natta (men med oppvåkninger da, har mange av de fremdeles), og gjerne to lurer i løpet av dagenSniker fra slutten av februar.
10+2 og fremdeles vanvittig trøtt. Kan sove gode netter, sove 1-2t på dagen og likevel sovne som en stein til natta. Har også netter der jeg er våken i 2-3timer, og da blir jo dagen etterpå deretter... Tøft med sommerferie og en aktiv treåring hjemme![]()