Flere som er ekstremt sultne?

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Jeg kan våkne midt på natta av at jeg har vondt i magen fordi jeg er så sulten..!! Skikkelig plagsomt for vil ikke påstå at matlysten er tilstede..

Her også! Må opp om natta og spise. Noen ganger to ganger i løpet av en natt. + all den flyingen på do! Føler jeg aldri får hvilt ut .

KJenner meg godt igjen her! Men har vært ganske bestemt på at jeg skal ikke spise på nettene.. Er en uvane som er lei å få vekk igjen (er et matvrak fra før av, over gjennomsnittet glad i mat). Samboeren insisterte en gang på å lage niste til meg for å se om jeg sov bedre med mat i magen, søt som han er, men den natten våknet jeg selvfølgelig ikke :p Nå er det snart over, så får barna spise da de trenger det og vi da vi skal. Det gleder jeg meg til:p Står dere opp å spiser?

Nei, jeg står ikke opp på natten og spiser, så lenge man har spist skikkelige måltider på dagtid skal man jo ikke ha behov for det :)

Vil helst ikke legge på meg alt for mye heller, så spiser normalt.

Om jeg er sulten rett før leggetid tar jeg meg en yoghurt eller en banan, og da går det fint til frokost dagen etter :)

Huff kan tenke meg at det ikke er noe godt:( Heldigvis har ikke jeg det slik, men her kan jeg våkne av magesmerter, men ser ikke på det som om jeg er sulten.

Jeg står ikke opp og spiser jeg heller nei.. Snur meg bare rundt og prøver å sove mere... Skal prøve å bli flinkere til å spise litt kveldsmat så kanskje jeg ikke blir så sulten om natten..Spiser middag i femtiden og sjelden noe etter det så kanksje det er en naturlig forklaring på at jeg er sulten..

Ofte veldig sulten på natta/morraen. Men etter som plassen i magen blir mindre, blir jeg fortere mett og igjen fortere sulten. Så ikke så rart at kveldsmaten ikke holder helt til morraen lenger. 

Føler også at jeg er sulten hele tiden! Men står aldri opp på natta å spiser.

Ikke så veldig sulten kanskje, bare mer fysen på noe godt hele tiden..ikke så sunt det heller, gitt! Eier nesten ikke matlyt, suuukk..Skal være virkelig godt for at jeg orker å spise! Men sjokolade...har levd på det i jula!

Back
Topp