Flere som er ekstremt sulten?

Fuglekassa

Forelsket i forumet
på tross av kvalme så er jeg sååå sulten hele tiden :shy:
Våkner sulten om natten til og med, det har jeg ikke opplevd i noen av mine tidligere svangerskap.
Spiste 3 stykker hjemmelaget pizza til middag for en halvtime siden og nå er jeg sulten igjen!
Kommer jo til å gå opp rekord mye om dette fortsetter :laughing002
 
Jeg er også helt sinnsykt sulten. Sulten før, mens og rett etter jeg har spist! Hjelpe seg.. hvordan skal det gå. Noen som har noen tips?
 
Føler meg og sulten hele tiden, men samtidig litt småuggen, så er liksom ikke alt som frister heller
 
Er i femte uka også. Er du mye kvalm? Har vært kvalm i hele ettermiddag, gubben bare ler av meg og sier det er umulig så tidlig :shy: Har lagt meg i senga alt for kvelden og, såå trøtt :hilarious:
Kvalm og sulten om hverandre her også, og kan sove hele tiden :meh:
Fortalte barna om det i dag så de skjønner hborfor mamma er så «lat» :)
 
på tross av kvalme så er jeg sååå sulten hele tiden :shy:
Våkner sulten om natten til og med, det har jeg ikke opplevd i noen av mine tidligere svangerskap.
Spiste 3 stykker hjemmelaget pizza til middag for en halvtime siden og nå er jeg sulten igjen!
Kommer jo til å gå opp rekord mye om dette fortsetter :laughing002

Jaaa! Jeg blir ekstremt sulten når det går over middagstid/lunch tid!
Det er litt flaut at jeg klarer å spise 3 brødskiver så fort i lunchen på jobb. Også sniker jeg i meg en yoghurt rett etterpå også. [emoji39] Vil ikke ha så god appetitt for da vil vekten bare gå oppover og oppover og vil få en alt for stor baby!!!
 
Back
Topp