Flere som er blitt reisesyk?

Live2Learn

Elsker forumet
Jeg har alltid tålt å sitte i bil og på buss.. 

Men nå!?!? Klarer ikke 3 km i buss eller bil før jeg blir utrolig kvalm og svimmel! 

Blir helt superstresset av det her, for jeg bor sånn til at jeg må ta bussen eller bilen! 

Håper dette gir seg, hvordan i all verden skal det gå med 14 timers biltur i sommer?? JAIKS! 

Flere som har opplevd at dere ikke klarer transport like bra?

Ikke merket noe til det nå, men de siste mnd sist svangerskap fikk jeg fryktelig vondt i ryggen av å kjøre bil!

Har ikke hatt det problemet til nå. Men med førstemann ble jeg fryktlelig kvalm  i perioder, sspesielt om det var mye rykk og napp i kjøringen. Husker ikke helt når i svangerskapet det oppstod,så det kan ha vært litt senere. Krysser fingrene for at jeg ikke får det, og at det blir kortvarig hos deg!!

Glemte en ting :-) og det er at det gikk over hos meg sist, og at det ikke varte så lenge før jeg var kvitt problemet :)

Blir kvalm selv når jeg kjører selv =S
tar ne dvinduet litt. det hjelper. og så ungår jeg lange kjøreturer.
Evt kjører sambo på lengre turer så jeg kan hvile øynene om jeg blir dårlig.

Jeg blir det lett uansett og gruer meg til vi skal kjøre 8 timer på torsdag (vi skal til vestlandet).... Kan jeg ta prostafen tror dere? Sliter fremdeles litt med kvalme også....

Jeg tok postafen når vi skulle kjøre til vestlandet når jeg var gravid med storebror. Blei så sykt kvalm av bil kjøring.... 

Den gangen her blir jeg like dårlig av bilkjøring :( 

Skal til vestlandet igjen i mai, om jeg fortsatt er kvalm da så blir det postafen på meg. 

Hjalp ikke sånn veldig, men litt ;) 

Lizz83 skrev:
Jeg blir det lett uansett og gruer meg til vi skal kjøre 8 timer på torsdag (vi skal til vestlandet).... Kan jeg ta prostafen tror dere? Sliter fremdeles litt med kvalme også....

Silla_ skrev:

Jeg tok postafen når vi skulle kjøre til vestlandet når jeg var gravid med storebror. Blei så sykt kvalm av bil kjøring.... 

Den gangen her blir jeg like dårlig av bilkjøring :( 

Skal til vestlandet igjen i mai, om jeg fortsatt er kvalm da så blir det postafen på meg. 

Hjalp ikke sånn veldig, men litt ;) 

Lizz83 skrev:

Okei! Da skal jeg kjøpe en eske før vi skal dra. Om den hjelper litt, så er det bedre enn ikke noe.

Back
Topp