Flere som er andpusten?

Jeg peser av ingenting.. Mannen bare ser dumt på meg og spør om jeg har vært på løpetur. Mens sannheten er at jeg bare gikk opp trappa! :hilarious:

Ja! Blir andpusten av ingenting:(

Jepp! Hater trappa for øyeblikket :hilarious:

Yes! Fra kjelleren til 2. etasje er rene treningsøkta :hilarious:

Her også! Mannen må sakke ned når vi går tur for at jeg skal orke å følge med :hilarious:

Ja, gikk en liten tur på en fjelltopp 1.nyttårsdag. Gått den turen tusen ganger før, men aldri brukt så lang tid som da :hilarious:

Ja! Ingenting som skal til

Samme her! Var helt utslitt etter å ha smurt inn kroppen med bodylotion etter en dusj her om dagen! :hilarious:

Skulle lede et 30 minutter zoom møte og hev etter pusten når jeg prata :joyful: Var første møte etter 2 ukers juleferie og det var absolutt en stor forskjell på kun de to ukene :woot:

Jepp! Helt sjukt andpusten av ingenting.. går opp trappa hjemme så sier mannen at det høres ut som når jeg er på toppen av et fjell:facepalm::dead::p men det er vel fordi kroppen har økt blodmengde og da går det mye energi til å få det i omløp. Noen som vet om det blir bedre eller om det kommer til å være slik resten av svangerskapet? :bored:

Jepp! Helt sjukt andpusten av ingenting.. går opp trappa hjemme så sier mannen at det høres ut som når jeg er på toppen av et fjell:facepalm::dead::p men det er vel fordi kroppen har økt blodmengde og da går det mye energi til å få det i omløp. Noen som vet om det blir bedre eller om det kommer til å være slik resten av svangerskapet? :bored:
Sist syns jeg det ble bedre i andre trimester.

Gikk en tur på 5 km med mannen og hunden i dag. Før graviditeten brukte vi rundt 50 min på turen. I dag tok den 65 min og jeg måtte flere ganger be mannen roe ned fordi jeg syntes han gikk så enormt fort... :dontknow Merkelig nok var han skråsikker på at han var den som gikk i vårt normale tempo.

Mener det ble bedre i andre trimester sist. ^^,

Sniker fra september. Ja, peser som en hval av ingenting, og har gjort det siste uka:hilarious:. Er 6+5 i dag

Back
Topp