Flere som e litt ekstra yr?

Jeg er helt motsatt!! Orker ikke tanken engang....

Jeg er helt motsatt!! Orker ikke tanken engang....
Samme her, og mannen surver og klager. Som om det gjør det bedre :bored: Får ikke mer lyst på nærhet av han av det :gen045 Dette har vært et problem i nesten alle svangerskapene, bortsett fra det første.. Jeg sier gang på gang hva jeg føler og tenker, men det går ikke inn i nøtta på’n.

Samme her, og mannen surver og klager. Som om det gjør det bedre :bored: Får ikke mer lyst på nærhet av han av det :gen045 Dette har vært et problem i nesten alle svangerskapene, bortsett fra det første.. Jeg sier gang på gang hva jeg føler og tenker, men det går ikke inn i nøtta på’n.
Akkurat som om de ikke forstår hvordan alt dette påvirker kroppen vår. Både fysisk og psykisk. Han her prøver ikke lenger, men kommer med sånne småsure kommentarer hele tiden. Så det hjelper ikke en dritt.

Ingen forskjell her enda, men sist var det HELT EKSTREMT på et tidspunkt. Akkurat det symptomet kan jeg godt få igjen :hilarious:

Det er det siste som frister her. Er helt utslitt om dagen :sleep011

Egentlig ikke, men «ga etter» og hadde samleie med samboer her om dagen og det var sykt digg! Så glad han tok intitiativ:)

Back
Topp