Flere som drikker ekstra mye nå på slutten?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Føler jeg går rundt og drikker og springer på do hele tiden nå. :P Flere som har det slik? Har ikke UVI i følge test hos jordmor. ;)

Er også så utrolig tørst hele tia Drikker å så på do.. Men har egentlig ikke tenkt at det er noe annet enn dårlig plass til blæra.. Kanskje det er noe i det ?

Gjort det hele tiden jeg. Drikker 2-3 liter vann vær dag. Ingen uvi eller noe galt. Bare glad i vann :P

Jeg også drikker mye til vanlig også, men når jeg er hjemme blir det litt senere på dagen, og det får jeg igjen for med at det må ut på natta:(

Har det på samme måte, har alltid drukket mye vann, men føler jeg drikker ekstra mye nå på slutten..

Drikker veldig lite til vanlig, men de siste ukene har 0.7 liters flasken min måtte fylles mange ganger i løpet av en dag. Heller ikke noe UVI her, så er nok kroppen som trenger/bruker mer.

Drikker veldig lite som vanlig, er mer tørst, men har så lite energi at jeg ikke gidder å drikke utenom måltidene :p

Drikker mye vann for tiden, men føler at det er veldig tørr luft for tiden også. Så kan jo ha noe med det å gjøre også ;)

Har vært mye mer tørst den siste uka i forhold til tidligere i svangerskapet. Flaska fylles ofte for tiden ja:)

Back
Topp