Flere som drar hvite løgner? :p

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
her er det bare jeg å kjæresten som vet det. får dårlig samvittighet av å ikke si noe/smålyve for venner og familie. håperde fleste forstår når de får vite det da:) ikke helt sikkre på når vi sier noe enda...

Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor faren min jeg. Både svigerfar og min mor vet det fordi vi feiret påske sammen, men pappa vet ikke noe. Jg er jo bare 10 uker, og synes egentlig det er tidlig å fortelle, men synes det er dårlig gjort ovenfor han at han bestandig får vite ting sist i familien. Så vurderer å fortelle i morgen, men er så kjedelig dersom ting går galt.

Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor faren min jeg. Både svigerfar og min mor vet det fordi vi feiret påske sammen, men pappa vet ikke noe. Jg er jo bare 10 uker, og synes egentlig det er tidlig å fortelle, men synes det er dårlig gjort ovenfor han at han bestandig får vite ting sist i familien. Så vurderer å fortelle i morgen, men er så kjedelig dersom ting går galt.
Skjønner det er vanskelig situasjon :/

Her vet familien på begge sider det, noen venner som har funnet det ut og de nærmeste på jobben. Jeg globetrotter også i barnehage og har sagt det til de på avdelingen, dette fordi det er lettere både for meg og dem. Jeg slipper unna enkelte ting og de slipper å irritere seg over at jeg ikke gjør jobben min. Men nå er jeg sykemeldt og tror det er det beste for alle parter!

jeg tenker at de som vet det nå, (selv om det er tidlig) ville fått vite det dersom det hadde gått galt også! Så nå slipper vi å lyve til de :) greit med alle man slipper å lyve til syns jeg da ;)

Jeg har klart å slippe unna å måtte komme med en hvit løgn eller to denne gangen. Vi har fortalt foreldrene våre det, blei feil at noen av de viste og ikke alle. Men resten må nok pent vente. Vi vil gjerne vente til ultralyd nr 2 å se at alt fortsatt er bra. Siden jeg er i permisjon er det ingen fare for at de på jobben oppdager det.

nåja:-p det kan man trygt si. men det er vel begrensa hvor lenge man kan skylde på influensa før man blir avslørt :-p

Juger så det renner av meg på jobb om dagen. De har mast om når nr. 2 siden jeg begynte å jobbe igjen så begynner å bli ganske dreven. Holder inn magen noen uker til tenker jeg. Greit å være over 12 uker.

Back
Topp