Flere som drømmer utrolig mye?

• Trådstarter Trådstarter deltaloona
  • Opprettet Opprettet
D

deltaloona

Guest
Jeg er 12 + 5 uker på vei og har aldri sovet så godt for tiden som det jeg gjør nå!

Problemet er bare det at jeg drømmer utrolig mye, (vet dette er vanlig for gravide) men jeg drømmer om relasjoner til andre mennesker jeg tidligere har kjent eller kjenner på en veldig rar og negativ måte. Og når jeg våkner så tror jeg at det har hendt og trenger ofte 10 minutter på og skjønne at det bare var en veldig intens drøm!

Er det noen andre som opplever virkelig rare drømmer?

Jeg har det på samme måte.

Jeg drømmer ting som er hinsides fornuft og våkner ofte med følelsen av deja-vu.
Som om jeg virkelig har opplevd det før bare i en annen virkelighet.

I går derimot hadde jeg det værste marerittet jeg noen sinne har hatt. Det var død og fordervelse og jeg måtte lete etter mannen min, som plutselig ikke var mannen og jeg måtte overbevise alle om at vi var gift.
Høres ikke så ille ut når jeg skriver det, men det skjedde liksom så mange ting inni mellom som gjorde at jeg våknet og var livredd.

Jeg var veldig lettet når jeg endelig skjønte at det var en drøm.

Natt til i dag har jeg derimot drømt om at jeg og en haug andre jenter skulle finne brudekjole til en venninne :D Mye morsommere haha

Jeg har det på samme måte.

Jeg drømmer ting som er hinsides fornuft og våkner ofte med følelsen av deja-vu.
Som om jeg virkelig har opplevd det før bare i en annen virkelighet.

I går derimot hadde jeg det værste marerittet jeg noen sinne har hatt. Det var død og fordervelse og jeg måtte lete etter mannen min, som plutselig ikke var mannen og jeg måtte overbevise alle om at vi var gift.
Høres ikke så ille ut når jeg skriver det, men det skjedde liksom så mange ting inni mellom som gjorde at jeg våknet og var livredd.

Jeg var veldig lettet når jeg endelig skjønte at det var en drøm.

Natt til i dag har jeg derimot drømt om at jeg og en haug andre jenter skulle finne brudekjole til en venninne :D Mye morsommere haha

Ååå så deilig og høre at jeg ikke er den eneste ene med sånne drømmer!
Nei altså jeg skjønner og forstår at den følelsen man får når man våkner og tror det er ekte, er fæl! Spesielt hvis det var en forvirrende og fæl drøm:/
Men heldigvis er det jo bare drømmer!

Lurer på om dette er noe som varer ut graviditeten? Noen som vet?:)

Ååå så deilig og høre at jeg ikke er den eneste ene med sånne drømmer!
Nei altså jeg skjønner og forstår at den følelsen man får når man våkner og tror det er ekte, er fæl! Spesielt hvis det var en forvirrende og fæl drøm:/
Men heldigvis er det jo bare drømmer!

Lurer på om dette er noe som varer ut graviditeten? Noen som vet?:)

Jeg hadde det litt etter fødselen sist mener jeg å huske.
Men jeg tror at dette har noe med forberedelsene å gjøre.
Tenk hvor mange "skrekkscenario" drømmene produserer. Man må være altmuligkvinne når man blir mor og jeg tror at disse grusomme drømmene er med å forberede en på litt av hvert.

Men du er langt fra alene og vær obs på at også din kjære kan bli påvirket av slike drømmer. Bare spør han ;)
Mannen her sliter og mye med mareritt etter at jeg ble gravid og han drømmer ofte mye av det samme som meg.
Han leter eter meg, datteren min etc. Ting han må finne og oppgaver han må utføre.

Jeg hadde det litt etter fødselen sist mener jeg å huske.
Men jeg tror at dette har noe med forberedelsene å gjøre.
Tenk hvor mange "skrekkscenario" drømmene produserer. Man må være altmuligkvinne når man blir mor og jeg tror at disse grusomme drømmene er med å forberede en på litt av hvert.

Men du er langt fra alene og vær obs på at også din kjære kan bli påvirket av slike drømmer. Bare spør han ;)
Mannen her sliter og mye med mareritt etter at jeg ble gravid og han drømmer ofte mye av det samme som meg.
Han leter eter meg, datteren min etc. Ting han må finne og oppgaver han må utføre.

Ååå! Godt og vite at det er til et formål! Blir så forvirra av disse drømmene:) Noen dager er det helt rolig og så er det på an igjen med de mest utenkelige drømmene!
Ååå? Blir mannen også påvirket? Så interessant! Nå er jeg alene om denne graviditeten så er alene om disse drømmene:)

Den værste drømmen jeg har hatt hittil å som sitter som støpt i hode på meg er da jeg drømte at sønnen min ble borte. Å vi leita og leita å kunne ikke finne han noen plass. Aldri vært så stressa i hele mitt liv av en drøm som jeg ble nå.

For noen dager siden drømte jeg bl.a at typen til elstedattra til gubben var varulv :P

Helt utrolig hva man drømmer :P

Den værste drømmen jeg har hatt hittil å som sitter som støpt i hode på meg er da jeg drømte at sønnen min ble borte. Å vi leita og leita å kunne ikke finne han noen plass. Aldri vært så stressa i hele mitt liv av en drøm som jeg ble nå.

For noen dager siden drømte jeg bl.a at typen til elstedattra til gubben var varulv :P

Helt utrolig hva man drømmer :P
Mareritt og haha i den rekkefølgen.

Ååå! Godt og vite at det er til et formål! Blir så forvirra av disse drømmene:) Noen dager er det helt rolig og så er det på an igjen med de mest utenkelige drømmene!
Ååå? Blir mannen også påvirket? Så interessant! Nå er jeg alene om denne graviditeten så er alene om disse drømmene:)
Ah.. jeg gikk alene gjennom hele svangerskapet sist. Det gikk fint det og. BFO var med på fødselen da og vi forsøkte å bo sammen i etterkant uten at det var særlig vellykket. :(
Jeg hadde et håp om at han ville hjelpe til med datteren sin, mens han flytta inn fordi han sparte penger på det. Dårlig idé :p
Så etter en mnd fikk vi nok og jeg pakket sekken å flyttet til hjemkommunen min. :)

For noen dager siden drømte jeg bl.a at typen til elstedattra til gubben var varulv :p

Helt utrolig hva man drømmer :p

Hehe så rart! Ikke merkelig at man våkner litt fortumlet!:)

God morgen, trodde man skulle sove for å slappe av og våkne utvilt. Ikke lett når man er så travelt opptatt med å drømme. Helt ****** sliten....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen, trodde man skulle sove for å slappe av og våkne utvilt. Ikke lett når man er så travelt opptatt med å drømme. Helt ****** sliten....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Er den følelsen jeg også har! Drømmer så mye at jeg føler meg litt tappet for energi!:/

Ja drømmer mye rart. . Blir egentlig mer sliten av å sove :-P og så er det så nært..kjente folk og om jentungen... :-/ liker ikke det!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke opplevd noen sånne drømmer enda, men i de to siste svangerskapene drømte jeg mye rart. Det som gikk igjen var at mannen var utro. Og da ofte hjemme i vår seng eller i sofaen vår. Og drømte flere ganger at det var med ei han jobbet sammen med (han jobber i bhg) så jeg hadde virkelig problemer med å hente gutten vår i bhg for når jeg så henne kom tårene med en gang, for drømmene var så virkelig.

Og var nok rasende på mannen over halve svangerskapet pga "utroskapen" hans. Stakkar både han og meg. Håper jeg slipper det denne gang.

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Back
Topp