Flere som drømmer om innkjøp?

Har det aller meste, både klær og utstyr. Har gutt og jente, så har ganske mye klær liggende;) Gleder meg til å strikke litt nye babyklær, da.
 
Siden dette er første blir det nok en del innkjøp etterhvert. Men skal prøve å vente til etter OUL.
 
Har det meste, men kribler litt etter å kjøpe litt nytt babytøy :Heartred
 
Har alt vi trenger tror jeg. Litt ulltøy i miste str. Og ny doomoo stol. Men den finner jeg ikke noen steder. :/ og gutteklær hvis vi skulle få gutt:)
 
Var på barnas hus forrige uke for å kjøpte trille til 1 åringen. Da stod jeg litt å så på vogner/stellebord/klær osv og kjente at jeg gleder meg veldig til å starte å handle :)har en del etter de andre, men noen ting har vært brukt av flere og noen ting kjøpte jeg nytt sist. Så noe kan brukes om igjen og noe må byttes ut:):)
 
Har tenkt litt på barnevogn, men ikke sett noe særlig på slikt enda. Tørr rett og slett ikke enda. Men synes den Emmaljunga Super Viking er fin :happy:
 
Har tenkt litt på barnevogn, men ikke sett noe særlig på slikt enda. Tørr rett og slett ikke enda. Men synes den Emmaljunga Super Viking er fin :happy:

Super viking går ut av produksjon fra 2020 modellene, så da må du kjøpe den nå i sommer ;)
Er jo å få tak i en stund etterpå sikkert.. men..
og brukt går jo an ☺️
 
Vi har 3 barn fra før, men jeg ville egentlig ikke ha flere. Yngste vår er 3 år, vi har gitt bort alt til svogeren min som fikk baby nylig og solgt resten:hilarious:
Så fikk jeg lyst på en til, og trodde ikke det skulle gå så raskt:p men har sagt at jeg har lyst å unne meg ny vogn blant annet, siden vi brukte samme vognen til alle 3 sist. Drømmer meg mye bort:D vurderer bedsidecrib, erfaringer med det? Kan liksom ikke be svoger om å få tilbake sengen de låner (eneste vi sa vi ville ha tilbake siden den betyr mye for meg)
 
Super viking går ut av produksjon fra 2020 modellene, så da må du kjøpe den nå i sommer ;)
Er jo å få tak i en stund etterpå sikkert.. men..
og brukt går jo an ☺️


Da er det kanskje dumt å kjøpe den da? Ved tanke på om man skulle trenge noen ekstradeler etterhvert?
 
Vurderer å kjøpe svøpesjal denne gangen (holder på å lese Cribsheet av Emily Oster, er visst mye forskning som tyder på at det kan hjelpe på søvnen de første 3-4 månedene etter fødsel, så tenkte at det kan være verdt å teste ut :) ), ellers tror jeg vi har det meste fra før :)
 
Da er det kanskje dumt å kjøpe den da? Ved tanke på om man skulle trenge noen ekstradeler etterhvert?
Tror emmaljunga lover at man skal få tak på de i butikk i minimum fem år fremover.
 
Vi har mye fortsatt,, på loftet, etter barna - nå 10 og 12... begge gutter..
Så blir det jente så blir det mer shopping..
Må kjøpe noe men prøver å finne brukt tror jeg..
Men er jo jul mellom nå og bebi så får ønske oss også ;)
 
Har det aller meste fra før heldigvis :) kjøpte for det meste «kjønnsnøytrale» klær til førstemann, så kan bruke mye av det samme uavhengig av kjønn :)
 
Vi har 3 barn fra før, men jeg ville egentlig ikke ha flere. Yngste vår er 3 år, vi har gitt bort alt til svogeren min som fikk baby nylig og solgt resten:hilarious:
Så fikk jeg lyst på en til, og trodde ikke det skulle gå så raskt:p men har sagt at jeg har lyst å unne meg ny vogn blant annet, siden vi brukte samme vognen til alle 3 sist. Drømmer meg mye bort:D vurderer bedsidecrib, erfaringer med det? Kan liksom ikke be svoger om å få tilbake sengen de låner (eneste vi sa vi ville ha tilbake siden den betyr mye for meg)
Vi hadde bedsidecrib til de to eldste. Helt fantastisk! Skal definitivt ha det igjen. Deilig å slippe å stå opp på natten :)
 
Back
Topp