Flere som drømmer om graviditet om natten?

VildeL

Forelsket i forumet
Drømte selv om det senest i natt. Nå i ettertid ser jeg jo at det var mye som virket litt rart, men det føltes så sinnsykt ekte i drømmen! :rolleyes: Jeg var 6 måneder på vei, hadde en forholdsvis liten mage og da jeg la hånden på magen kunne jeg kjenne at det var en fot som sparket :Heartred Jeg har aldri vært gravid, så synes det er fasinerende hvordan hodet klarer å stimulere den følelsen - uten at man har opplevd det tidligere. Prøvde å tvinge meg selv til å sovne igjen da jeg våknet, men det gikk jo selvsagt ikke....

Flere som drømmer at de er gravide? Hva skjer i de drømmene? :D

Ja, veldig ofte faktisk :)
Drømte aldri om det før jeg selv ble prøver, så har sikkert mye med at man tenker på det hele tiden. Jeg drømmer om alt mulig, men som regel at jeg selv endelig får en positiv test :)

Drømt om meg selv 1 gang, da tests jeg positivt 5-6 dager senere. 2 ganger har jeg drømt om min daværende svigersøster. Å begge gangene var hun gravid

Ja, veldig ofte faktisk :)
Drømte aldri om det før jeg selv ble prøver, så har sikkert mye med at man tenker på det hele tiden. Jeg drømmer om alt mulig, men som regel at jeg selv endelig får en positiv test :)
Ja du sier nok noe der! Jeg begynte å drømme om det for ca to år siden, og drømmene har kommet med jevne mellomrom siden... Nå er det bare noen uker igjen til vi starter prøvingen :D

Ja det hender det skjer, men jeg kan ikke si jeg har vært sandrømt noen av gangene. Ikke et lite tegn til det. Sukk, men kanskje det er en drøm med tiden? Hvem vet :) Lever da enda i håpet da vi skal til med nye forsøk neste år :)

Ja, har i det siste drømt at jeg har fått både tvillinger og trillinger!?! :p

Ja det hender det skjer, men jeg kan ikke si jeg har vært sandrømt noen av gangene. Ikke et lite tegn til det. Sukk, men kanskje det er en drøm med tiden? Hvem vet :) Lever da enda i håpet da vi skal til med nye forsøk neste år :)
Neste år?? Det hørtes lenge ut å vente? :oops:

Back
Topp